Ik heb hier ook al een tijdje niet meer opgezetten dus vandaar even deze update.
Vanaf vrijdag is Patricia verhuist naar Rockanje. Ze heeft het nu al onwijs naar haar zin!!

Er word zo verschrikkelijk goed op haar gelet (ook op de andere paarden hoor:P)
Ze stond eerst aan de voorkant op de wei, maar elke keer als er mensen kwam was ze er onrustig voor het hek. Ze trok toen ook heel erg naar de fjorden in de andere wei. Ze stond op een mega stuk land dus ze had veelste veel met haar been gedaan. Gister stond ze dus met een pijnlijk dik been. Maar geen probleem ze keken eerst hoe ze het vond met een andere fjord erbij. Die werd uit een het andere land daarbij gezet, maar toen was ze nog steeds onrustig als er mensen kwamen. En omdat ze gister ook weer een pijnlijk, dik been had hebben ze haar vandaag op een stuk kleiner land gezet dat ze niet meer als een gek los kan gaan en samen met een andere fjord. Nou dat is helemaal haar vriend nu. Ze staat nu aan de achterkant en heeft het helemaal naar haar zin. Ze zijn het nu aan het opbouwen, maar straks gaat ze 24/7 het land op met de andere. ik wilde haar lekker gaan poetsen vandaag, maar heb haar na 5min maar weer terug gezet, want ze liepen alleen maar te gillen naar elkaar en waren onrustig. Ook geen fijn idee. Dus mevrouw heeft het wel gevonden samen met haar nieuwe fjordenvriend. ik zal snel proberen foto's te plaatsen.
Ook hebben we een vervolg afspraak met de kliniek gemaakt. 15 Mei moeten we terug op controle dus ben benieuwd.
Veder zijn we nu flink veder aan het sparen, want tja het rijden mis ik toch wel heeel erg. En de kans is gewoon klein dat ik nog echt op haar kan rijden. dus binnenkort gaan we op fjordenjacht:)
Dit was weer even een kleine update, ik hoop nu weer wat vaker on-line te zijn,want zo te zien heb ik aardig wat in te halen

Groetjes Kim en Patricia