voor het eerst op de weg
voor het eerst op de weg
Hey allemaal,
Weer een poosje terug dat ik wat gepost heb...
Ik had een tijdje terug gevraagd hoe ik akaija het beste verkeersmak kon maken...
Nou vandaag ben ik met de pensionhouder en Akaija eens gaan wandelen langs wegen..
Een auto, brommer, fietsers, felle licht trok ze niks van aan... hooguit dat ze iets sneller ging stappen..
Ze was ontzettend nieuwgierig, bij bepaalde dingen even goed haar neus ophalen..
Verder was ze super braaf.
Ik denk dat ik nu wel alleen met haar langs de weg durf te lopen aangezien ze het vandaag goed heeft gedaan.
Als we dat een poosje volhouden, dan stap ik er eens op.. maar eerst hier maar een gewoonte van maken..
Weer een poosje terug dat ik wat gepost heb...
Ik had een tijdje terug gevraagd hoe ik akaija het beste verkeersmak kon maken...
Nou vandaag ben ik met de pensionhouder en Akaija eens gaan wandelen langs wegen..
Een auto, brommer, fietsers, felle licht trok ze niks van aan... hooguit dat ze iets sneller ging stappen..
Ze was ontzettend nieuwgierig, bij bepaalde dingen even goed haar neus ophalen..
Verder was ze super braaf.
Ik denk dat ik nu wel alleen met haar langs de weg durf te lopen aangezien ze het vandaag goed heeft gedaan.
Als we dat een poosje volhouden, dan stap ik er eens op.. maar eerst hier maar een gewoonte van maken..
Re: voor het eerst op de weg
Heej god joh, wandelen is zo fijn om ze aan alles te laten wennen.
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Super he,
Idd veel gaan wandelen, wennen ze ook aan veel dingen.
Hoe gaat het verder?
Idd veel gaan wandelen, wennen ze ook aan veel dingen.
Hoe gaat het verder?
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

wandelen is nu carlo overal aan gewend is zo ontspannend.
ik gebaar wel auto,s als me die net iets te hard rijden,even hun tempo te minderen.
lekker verder wandelen hoor.
een veradelijke schrik reactie kun je wel verwachten bij een stroom kastje die ineens begint te zoemen,
ik liep er met hem een keer langs en dat ding sloeg aan,carlo sprong meteen een meter opzij.
ik gebaar wel auto,s als me die net iets te hard rijden,even hun tempo te minderen.
lekker verder wandelen hoor.
een veradelijke schrik reactie kun je wel verwachten bij een stroom kastje die ineens begint te zoemen,
ik liep er met hem een keer langs en dat ding sloeg aan,carlo sprong meteen een meter opzij.
Hoi Nientje, Alles is prima verder. rijden gaat goed. Af en toe heeft ze een bui dat ze eens wat probeerd, maar ach dat hoort erbij.
Verder zit ze heel mooi in haar vacht. Kont wordt aardig gespierd en aan de voorkant ook. Ze ziet er goed uit, en onze band lijkt ook beter te zijn ( te worden.) Vaak hinnikt ze wel als ze me ziet.. Das wel erg fijn
Ik ga Zondag denk ik weer eens wandelen... Eens zien hoe het dan gaat. Zou wel fijn zijn als we op den duur gewoon een buitenritje kunnen maken inplaats aldoor in de bak te rijden..
Verder zit ze heel mooi in haar vacht. Kont wordt aardig gespierd en aan de voorkant ook. Ze ziet er goed uit, en onze band lijkt ook beter te zijn ( te worden.) Vaak hinnikt ze wel als ze me ziet.. Das wel erg fijn

- nientje_pjotr
- Contacteer:
Heb ook nog wat oude foto's gevonden
Zal er echt eens tijd voor maken om ze iedereen op te sturen 

Gerrit
Cindy

Zo ben ik ook weer opnieuw begonnen. Mijn paardje schrok ook van veel dingen en na een paar incidenten ben ik heel veel met hem gaan wandelen. En weet je.....het hielp. Ik rij er nu weer gewoon op in de bossen en duinen. Dus...volhouden joh en je zult zien, Het Werkt!!!!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.