Erna heeft een dierbaar vriendje achter moeten laten en speciaal voor haar een knuffel opgehaald uit viva la France van Freddie

Fredje is een stoere jongen met een klein hartje. Ernie en hij waren dikke vriendjes al hier in Drenthe tot hij verhuisde naar Engeland toen was ze echt even de weg kwijt. Ze begreep al niet meer waar hij nou kon zijn. Tot op een moment Freddie naar Frankrijk verhuisde deed ik de stoute schoenen aan en greep deze kans om de twee geliefdes bij elkaar te brengen. Ernie zag haar Romeo weer terug.

het goede leven in France is goed zichtbaar bij hem als bij zijn kleine vriendjes.
Het zijn de bodyguards Snottebel en Tuttebel:

onwijs leuke dieren

en dit is Freddie zijn (mini)kudde op het moment

op 200 meter boven zeeniveau is het altijd een beetje mistig

Bij deze krijgt Erna een hele dikke smakkerd van Freddie

Thuis aangekomen en wel met de dikke kus van Fred ligt madam te dromen van haar romeo

Sophietje is me te snel af en steekt letterlijk haar tong uit dat ik haar helaas niet op tijd op de foto kreeg terwijl ze heerlijk lag te pitten.. boefje!

Net als de rest van de viervoeters in huis was de sfeer rustig, ze stonden niet bepaald te springen bij mijn thuiskomst

Luna, zij kwam als kitten bij me in Frankrijk aan.

Winnie het manxpoesje meegesmokkeld in het vliegtuig uit Isle of Man

en de goeie dikkerd Gijs

alleen Fee mis ik hier nog bij maar haar kennende die slaapt nooit

je zou er haast van in slaap vallen en hopelijk heb ik jullie niet al te slaapverwekkende kiekjes laten zien. Maar van deze dierenboel die zo vredig slapen daar geniet ik intens van