Sommige kennen mij misschien nog van een aantal jaar geleden. Maar ik stel me gewoon even opnieuw voor. Ik ben dus Anoeschka en woon in Purmerend.
5 jaar geleden heb ik mijn allerliefste vriendinnetje (v. Brunsvein) moeten laten inslapen wegens artose in de rechterhoef. Na enkele jaren zoeken naar een ander maatje heb ik de hoop opgegeven. Ik vond niet wat ik zocht. Of ik was waarschijnlijk te kieskeurig en ging te veel vergelijken.
Toen heb ik de beslissing genomen om de zoektocht dan toch maar te stoppen en me er bij neer te leggen. Gevoelsmatig zou er nooit meer zo'n paard als Tosca voor mij weggelegd zijn.
Totdat ik vorig jaar oog in oog stond met mijn aankomende vriendin. Daar stond ze, ik was op slag verliefd. Eigenaar wilde haar toen nog niet verkopen, totdat ik half augustus het telefoontje kreeg.......... Geen seconde getwijfeld en een volmondig JA geroepen.
Aankomende zaterdag is het zover en gaan we Ullah ophalen. Vandaag nog even de laatste spulletjes gekocht................. en nu begin ik toch wel héél zenuwachtig te worden................... IK KAN NIET WACHTEN!!!!
Hieronder een kiekje van ons:

groetjes,
Anoeschka