springen

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
leoensuzanne

springen

Bericht door leoensuzanne » zo 08 jun 2008, 22:46

Vanavond weer eens wat tijd gehad. Desiree (bijrijdster van mijn paardjes) kwam ook. Dus Ronan en Jasmijn uit de wei. Zij Ronan aan het poetsen, ik lekker aan de gang met Jasmijn. En die staat zo lekker te genieten van die poetsbeurt... Ronan keek me wel een paar keer aan, maar die heb ik nog maar even heerlijk staan knuffelen. Dus Desiree heeft Roon gezadeld en ik ben Jasmijn aan het longeren gegaan. Gelukkig word ik niet meer zo dizzy van het longeren van haar. Ze luistert goed naar mijn stem en draaft niet meer zo snel. Ook nog aan de lijn gegaloppeert. Ik moet dan altijd zo lachen als ze dat doet. Vooral rechtsom gaat ze dan wat gek lopen doen. Maar ze doet die galop zo leuk!
Roon was nog niet zo enthousiast. Toen ik klaar was met Jasmijn, haar mee genomen naar een ander stuk wei waar ik nog wat balkjes en cavaletti had liggen. Dit vond ze wel leuk, maar liever pakte ze het zo laag mogelijk. Ja, dat kan, maar nu even niet. Paar sprongetjes gemaakt en toen lekker afgespoten.
Anca maar uit de wei gehaald, lekker gepoetst. Hoofdstelletje aan en via de stoeptegels, die opgestapeld liggen, zonder zadel erop geklommen. Ja, dan blijf je wel zitten op zo'n brede rug. Samen caroussel gereden met Roon, die met regelmaat effe moet kijken of ze er nog wel is en dan even met haar neust. Ws mist hij haar wel. Ze staan nu apart, omdat Anca is uitgeteld. Later hebben Desiree en ik gerolen en zat ik weer op mijn maatje. He en wat is dat dan toch lekker! Even nog wat gereden en toen was het alweer 22 uur! Beiden afgespoten en terug in de wei. Roon die gaat dan lekker liggen rollen en komt dan half overeind en schuurt dan nog lekker met zijn buik een paar keer over zijn benen. Dat is zo'n komisch gezicht. Hij rolde maar aan 1 kant, dus had ik een 2kleurige fjord.
Dit was weer effe lekker genieten van mijn paardjes met hun eigen aardigheden.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Jeempie
Contacteer:

Bericht door Jeempie » zo 08 jun 2008, 22:57

Haha, grappig dat ze zo allemaal hun eigen ding hebben. Zortin moet ook steeds kijken waar zijn maatje is.
Zortin Z1 + 10 alweer! *o/* Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model ! :L :))
Charret

Bericht door Charret » ma 09 jun 2008, 09:36

Goh Anca heeft ook geen haast ook he? Hahaha, zal een mooi poppetje uitkomen.

De tijd vliegt op zo'n heerlijke avond voorbij he? Wij hebben het hier ook steeds.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
wikkiedikkie

Bericht door wikkiedikkie » ma 09 jun 2008, 10:55

Hey

Wat is t toch ook een leuk shet he?? ;)

Nou vind t zo knap dat ze alles zo goed oppakt bij jullie.. blij dat t nu ook goed gaat samen met Roon.

En hopen dat Anca snel bevalt.
Kom ik snel kijken na t veulen en jullie kleine Jasmijntje
leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » ma 09 jun 2008, 12:51

Hey Rachel,
ja het is een lekker ding hoor!! Ze vond de eerste keer effe wat vreemd, toen wilde ze er niet over, maar toen ik effe wat aandrong, sprong ze. Oortjes naar voren en toen leek ze het wel leuk te vinden.
Je komt maar hoor, maar ja, Anca's veulen wil nog niet komen. Die zal het te warm vinden.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Leentje

Bericht door Leentje » ma 09 jun 2008, 14:52

jee,die Jasmijn,word nog een echte sportpony :)
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Plaats reactie