verharen
verharen
Hoi!
Murphy hier is altijd heel laat met verharen. Ik hoopte dat het door de veulenvacht kwam, maar ook vorig jaar was het ontzettend laat. Vooral bij zijn kaken, buik en achterbenen blijft het lang zitten.
Niet echt handig, want hij is ook nog zwart en zweet zich rot!
Is er iets waardoor hij sneller zal gaan verharen?
Ze hadden het hier over deken op doen, maar dat lijkt me niet..?
Murphy hier is altijd heel laat met verharen. Ik hoopte dat het door de veulenvacht kwam, maar ook vorig jaar was het ontzettend laat. Vooral bij zijn kaken, buik en achterbenen blijft het lang zitten.
Niet echt handig, want hij is ook nog zwart en zweet zich rot!
Is er iets waardoor hij sneller zal gaan verharen?
Ze hadden het hier over deken op doen, maar dat lijkt me niet..?
Murphy
Ysha

ik weet nog dat Mir aan Nena altijd boterhammen met pindakaas gaf voor het verharen.
Ik zelf geen mijn paarden lijnzaad en merk dat ze ook beter door de verharing heen komen
Ik zelf geen mijn paarden lijnzaad en merk dat ze ook beter door de verharing heen komen
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Bij mij krijgen ze altijd een vitaminekuurtje van een dag of 8 ter ondersteuning. Werkt ook goed. Kan je bij de Boerenbond krijgen het is van farm o san (als ik het goed schrijf) en staat bij de "geneesmiddelen". Wel maar de helft van de aangeraden dosering gebruiken anders krijgen ze teveel en dat komt er gewoon aan de achterkant weer uit.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
daar heb ik nog nooit eerder van gehoord in ieder geval smakelijk voor het paardZiggy schreef:ik weet nog dat Mir aan Nena altijd boterhammen met pindakaas gaf voor het verharen.

naast het geven van gekookt lijnzaad kan je evt. het licht s'avonds langer aan laten dan laten ze ook eerder hun haren los.
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
-