Vorderingen Tea..

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Plaats reactie
Esther

Vorderingen Tea..

Bericht door Esther » do 13 dec 2007, 15:56

Vandaag weer even in het tuig gehad en het ging best goed.. Mijn vader had haar op een gegeven moment ook los geklikt en waren we dus alleen, mijn vader liep er nog wel een beetje naast..

Kwam ik erachter dat ik de vorige keer alleen maar een kant op had gedraaid, dus nu even beide kanten op draaien. Ging later al een stuk beter, moet er wel om denken dat ik haar ook voorwaarts houd, ze heeft de neiging om stil te gaan staan en haar kont uit te zwenken en dan lukt het uiteraard niet..

Stilstaan gaat ook goed en we hebben ook een paar pasjes achteruit gedaan, wat ook wel goed ging voor een eerste keer.. Ze kent het commando terug, maar dan sta ik er meestal voor..

Alleen toen ik terug wilde naar de stal gooide ze de kont in de krib.. We gingen nog wel stalwaarts, hihi..
Ze wilde niet meer lopen, bleef staan en draaien. Maar even stil gezet en aan de andere kant staan en mijn vader heeft haar weer een beetje de goede kant op gestuurd..

Merk wel dat ze echt niet recht loopt, ze had vrij veel stelling naar links, daar moeten we dus even hard aan werken, maar ik merkte met rijden de laatste tijd ook wel dat de lengtebuiging niet meer goed ging. Moet nog meer aandacht aan besteed worden.. Nou, ja, dan weten we dat ook weer. Zo erachter zie wel heel goed wat eraan schort..

Wordt vervolgd..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Mieke

Bericht door Mieke » do 13 dec 2007, 16:05

Loopt ze voor de kar ook scheef met haar staart? Viel me op toen met de rit hier dat ze vanaf haar enelaatste rugwervel(of lendewervel is dat al volgens mij, net voor de staart iig) haar staart scheef draagt.

Verder super dat het zo goed gaat ja!
Ctje :)
Esther

Bericht door Esther » do 13 dec 2007, 16:14

Ehm, ze loopt nog niet voor de kar, hihi..
Heeeeeeel soms draagt ze haar staart wat opzij, maar niet vaak hoor.. Maar dat is dan onder het zadel.. Kan toen ook van de stress zijn geweest, toen liep ze sowieso niet fijn (understatement van het jaar)..

Ik lees nu dat ik er in mijn verhaal vanuit ga dat iedereen weet dat ik dit nog gewoon lopend doe.. Ik heb er nog geen kar achter hangen, dat laat ik aan Bart over..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Plaats reactie