hoeven
- Brittlover
hoeven
hoevaak vetten jullie de hoeven van je paard en teren?
en gebruiken jullie in de zomer ook van dat spul wat vocht inbrengt?
en gebruiken jullie in de zomer ook van dat spul wat vocht inbrengt?
Brittje is een topper
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
-
- Brittlover
- nancy imka
- Cindy+Uniek
ik doe nooit iets aan of op de hoeven........
heb een keer die kruiden gekocht uit de welkoop die de hoeven sterker moeten maken, maar of het werkt?!?!
ooit heb ik uniek eens moeten teren... toen was er iets, maar das lang geleden...... toen had ze zachte hoeven? of juist te hard?!? ik weet het niet eens meer
heb een keer die kruiden gekocht uit de welkoop die de hoeven sterker moeten maken, maar of het werkt?!?!
ooit heb ik uniek eens moeten teren... toen was er iets, maar das lang geleden...... toen had ze zachte hoeven? of juist te hard?!? ik weet het niet eens meer

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Ik vet ze nooit, ook niet voor een keuring.. En nog tweede bij het toiletteren..
Teer heb ik wel in de kast, maar dat is waarschijnlijk nu ook een harde klomp, gebruikte het alleen als het heel erg en langdurig nat was.
Tea krijgt op het moment wel biotine bij om haar hoeven iets te verbeteren, zijn nog wel eens wat brokkelig, heb bij Jes ook goede resultaten behaald met biotine.
Ik laat bij droog weer de grond om de waterbak goed overstromen dan gaan ze er vanzelf een keer in staan..
Teer heb ik wel in de kast, maar dat is waarschijnlijk nu ook een harde klomp, gebruikte het alleen als het heel erg en langdurig nat was.
Tea krijgt op het moment wel biotine bij om haar hoeven iets te verbeteren, zijn nog wel eens wat brokkelig, heb bij Jes ook goede resultaten behaald met biotine.
Ik laat bij droog weer de grond om de waterbak goed overstromen dan gaan ze er vanzelf een keer in staan..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- druppeltje
Ik mag van de hoefsmid niet gaan smeren op Nisko d'r hoeven. Vaak meer kwaad dan goed volgens hem.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Ik gebruik ook nooit wat. althans tot voor kort want sinds ze op blote voeten staat heeft ze wat hulp nodig.
Voor dr stralen en zool gebruik ik Equisol (oid) en sprayteer (1x in de 2 weken) en heb nu potje manenvet en dat doe ik 1x per week tot dr hoeven netjes bijgegroeid zijn en niet meer brokkelen.
Voor dr stralen en zool gebruik ik Equisol (oid) en sprayteer (1x in de 2 weken) en heb nu potje manenvet en dat doe ik 1x per week tot dr hoeven netjes bijgegroeid zijn en niet meer brokkelen.
Tika is gezegend met sterke hoeven en ik doe er nooit wat op.
Als er een droge periode is spuit ik ze wel enige tijd af met water.
En mocht de winter heel erg nat zijn dan hoogstens wat teer.
Als er een droge periode is spuit ik ze wel enige tijd af met water.
En mocht de winter heel erg nat zijn dan hoogstens wat teer.
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.