als een rietje.....

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Ziggy

als een rietje.....

Bericht door Ziggy » do 09 aug 2007, 12:27

zo bibberde Vera daarstraks toen ik in de wei kwam |( Ze kwam doorweekt onder de boett vandaan, nou schijnt het hier vannacht al begonnen te zijn met onophoudelijk regenen en dat doet het nog steeds. Om 12 uur kon ik eindelijk naar de wei en daar stond ze te bibberen als een rietje onder de boett.
Heb de boett er maar vanaf gehaald en ben met haar gaan wandelen, zodat ze het wat warmer kreeg. Ik heb Exel genomen en Samantha Vera, zo hebben we bij ons het fietspad voor de wei een aantal keer op en neer gelopen, af en toe een klein drafje erbij (ook goed voor onze lijn). Na een stuk of 5 keer kon Veertje weer gewoon stilstaan zonder te bibberen. Alleen toen deed ik het, want we waren inmiddels ook doorwater nat geregend, maarja dat is dan jammer hoor, wij kunnen een warm bad nemen en we zijn de kou kwijt, toch?

Boett gaat zo de wasmachine in, want daar komt ie droger uit dan dat ie nu is :(
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Vjestagirl

Bericht door Vjestagirl » do 09 aug 2007, 12:30

Verschikkelijk is dat hé. Dat is het grote nadeel van boett dekens. Ik ken het effect van een paard wat rillend en bibberend binnen komt, en het is echt zielig om te zien...
Ziggy

Bericht door Ziggy » do 09 aug 2007, 12:34

Vjestagirl schreef:Verschikkelijk is dat hé. Dat is het grote nadeel van boett dekens. Ik ken het effect van een paard wat rillend en bibberend binnen komt, en het is echt zielig om te zien...
ja, het is nu dan ook ongelofelijk vies weer he? Het blijft hier onophoudelijk regenen, om gek van te worden _-:(
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » do 09 aug 2007, 15:50

Echt baggerweertje bij jullie dus. (mogen wij hier de handen ineen slaan dat het zo droog nog is)
Hier zijn die Boetts eigenlijk altijd vrij snel weer droog (soms sneller dan de paarden zonder boett), maar ging daar dus niet helemaal op? Echt vervelend dan!
Geluk is de vrucht van intens werk
Saar

Bericht door Saar » do 09 aug 2007, 16:41

Waarom leg je er niet een regendeken overheen als er zoveel regen wordt verwacht als nu? Scheelt een stuk hoor :j
...You can't know me in the way I do...

:D Officieel benoemd tot OpperKneus van FW :D
Ziggy

Bericht door Ziggy » do 09 aug 2007, 18:17

@Annabel: ja ik had hier laatst een topic geopend met de vraag hoe het zat met regen en ik werd gerust gesteld dat ie snel droog was, dat klopte ook echt, want ze kwam er vaak droog onder vandaan, terwijl Exel dan doornat was. Maarja dat van vandaag was wel heel extreem, het is nu pas droog voor het eerst vandaag |o

@Marije: ja die tip heb ik ook al gehad in dat topic wat ik hier net aanhaal, maarja aangezien het goed ging en ze er elke keer droog onder vandaan kwam, heb ik niet meer aan een regendeken gedacht :? Het probleem van een regendeken is wel dat ie voor extra warmte zorgt en het is hier nu niet koud, alleen verschrikkelijk nat :(

Mir

Bericht door Mir » vr 10 aug 2007, 17:30

Gelukkig warmde Vera weer snel op. Ik heb het ook 1 keertje met Nena gehad (daar was je toen bij, toch?) en daarna nooit meer, terwijl het echt wel vaker heeft geregend. Maar begreep idd dat het wel heel extreem was in Limboland met de regen.
Ziggy

Bericht door Ziggy » vr 10 aug 2007, 18:32

Mir schreef:Gelukkig warmde Vera weer snel op. Ik heb het ook 1 keertje met Nena gehad (daar was je toen bij, toch?) en daarna nooit meer, terwijl het echt wel vaker heeft geregend. Maar begreep idd dat het wel heel extreem was in Limboland met de regen.
Ja daar was ik zeker bij, waren we eerst bij Utvald geweest en toen naar Nena. Hebben we haar in de loods helemaal droog gewreven, maarja ik had niets bij me gisteren, dus dan maar lopen, lopen en nog eens lopen. En het was gisteren inderdaad heel extreem hier, het heeft echt onophoudelijk geregend. Gelukkig is het weer droog dus kon ik haar daarstraks weer in de boett hijsen.

Vera

Bericht door Vera » vr 10 aug 2007, 20:01

hebben jullie nu dat extreme weer? dat hadden wij hier toen we in limburg zaten, dus ik heb er zelf helemaal geen erg in gehad. Het schijnt dat ze hier toen de wei uitdreven (nou ja bijna dan)
Ik geloof dat ze de paardjes zelfs nog een paar nachtjes binnen hebben gezet.

Ik ben blij dat het hier eigenlijk wel lekker weer is.
hopelijk krijgen jullie in het weekend ook nog een staartje mee!
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Ziggy

Bericht door Ziggy » vr 10 aug 2007, 20:14

ja ze zeggen dat het weekend weer goed wordt, dus we wachten het maar af he?

Plaats reactie