Djint vast gezet in de box en dat was gillen natuurlijk, maar Tea viel wel mee, was eerst wel druk, maar is beter dan dat slome van hiervoor..
Echt lekker gereden, ze moest er even weer inkomen, hoe zat het allemaal ook alweer en ik moest luisteren omdat...
Ze liep op het laatst echt lekker en toen ging mijn instructrice er nog even op. Toen liep ze echt super!! Ik stond er naar te kijken en het speeksel droop uit mijn mond hoor!! Sjouwen!!

Daarna afgezadeld en naar de box om Djint op te halen. Daarna nog even los in de bak. Tea ging wel drie keer rollen, want ze houd er niet van om in de blubber te gaan liggen en met dit weer wordt er dan ook niet gerold. Het droge binnenbakzand was heerlijk, dus liggen met die hap..
Daarna even een beetje opgejaagd om Djinty ook even in beweging te krijgen.. Ik joeg haar op en...
Die Djinty laat me daar een draf zien!!!!

Is erg fijn om te weten dat er nog meer in zit, laatst liet ze het ook al lekker zien, na de afgelopen weken alleennog maar te hebben gedribbeld, maar nu was het echt onbeschrijfelijk!!!
Ik is helemaal blij!!!