Manen, wel niet knippen?

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Plaats reactie
Ingele

Manen, wel niet knippen?

Bericht door Ingele » ma 11 jun 2007, 10:38

Nu ik toch aan het vragen ben :+

Buddys manen zien er niet meer uit |( |( hij staat met een weidemaatje en ze vinden elkaar erg lief :L zo lief dat ze hele dagen lekker staan te kroelen, erg schattig maar die manen, men een pleeborstel is er niets meer bij :D Nu wile ik gaan knippen, maar er missen hier en daar stukjes dus op normale lengte knippen zou geen pan zijn... nu dacht ik mooi laat ik ze lekker van de zomer groeien knip ik ze erna wel.. maar m'n handen jeuken zo langzamerhand, nu twijfel ik, of heel kort knippen, of laten groeien... ben alleen bang dat als ik ze kort knip dat hij dan alsnog niets over blijft ;)

Leuk hoor weideseizoen :P
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » ma 11 jun 2007, 10:40

Ik zou zelf kort doen... maar je moet lekker zelf kiezen... Jij moet er (bijna) iedere dag tegen aan kijken :P
Ingele

Bericht door Ingele » ma 11 jun 2007, 10:41

Janine schreef:Ik zou zelf kort doen... maar je moet lekker zelf kiezen... Jij moet er (bijna) iedere dag tegen aan kijken :P
Ok maar korter is wel kans op een mini pleeborstel... weet nog niet wat ik erger vind haha!
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » ma 11 jun 2007, 10:42

Ik heb zelf liever een mini-pleeborstel, dan lange manen met happen haar eruit gekroelt ;)

Maar ik weet niet wat jij erger vind...
Ingele

Bericht door Ingele » ma 11 jun 2007, 10:44

die happen zie je nu dus niet, alleen wel als ik ze normaal zou knippen, nu is het gewoon een mega pleeborstel... zal ik eens een foto maken? ben alleen wel bang dat dan heel knippend FW morgen op de stoep staat om hem alsnog te knippen :=
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » ma 11 jun 2007, 10:46

ja doet eens een picture :j

Ook handig toch, heel knippend FW op de stoep! Gelijk een vervroegde FW-weekend :D
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 11 jun 2007, 12:48

ja ik zou ze ook kort houden dan, als je ze lang laat groeien en ze gaan bij elkaar knabbelen dan worden die lange haren kort, met het gevolg dat je dan helemaal een pleeborstel hebt. Kort is nog redelijk netjes te houden
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Esther

Bericht door Esther » ma 11 jun 2007, 15:26

Dat korte gekroelde is ook geen porum hoor!! Dat had Jeskim ook en ik heb ze nu lang laten groeien.. Nu heeft Jeskim ook vrij veel manen, dus een paar happen eruit valt niet op als de manen lang zijn..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Plaats reactie