Wodan is gaaf zeg

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Ziggy

Wodan is gaaf zeg

Bericht door Ziggy » za 09 jun 2007, 14:38

Nou het leek er vanmorgen op dat het hele feest niet door zou gaan, want het was hier aan het onweren en regenen, maar toch om half 2 richting Jenny gegaan. Konden we niet rijden, kon ik in ieder geval de beloofde foto's maken, maar de weergoden waren ons gunstig gezind, want het werd alleen maar mooier tijdens het rijden.

Na 2 keer verkeerd gereden te zijn (handig die routeplanner van leaseplan die je een straat in wil laten gaan die niet bestaat 8)7 ), kwam ik uiteindelijk rond kwart over 2 aan. Jenny had Wodan en Ricardo al gepoetst en ze stonden op stal te wachten.

Uiteraard eerst even kennis maken met de mannen en wat is die Wodan veranderd zeg. In mijn geheugen had ik nog dat iele fjordje, maar wat is die veranderd en zeker te weten in zijn voordeel. Een voorpluk om van de kwijlen en dan die ogen :~ Wodan heeft dus hele lichte ogen, dat is mooi.

Nou opzadelen maar en gaan met die banaan. Ik had van Suus begrepen dat Wodan wat druk is, dus ik was op het ergste voorbereid. Maar hij is precies hetzelfde als Vera in het begin erg enthousiast en dribbelig, moet je hem echt even bij je houden, maar later kon ik hem gewoon met los teugeltje rijden. Zelfs de gangen voelden hetzelfde als bij Vera. Het was net alsof ik op mijn eigen knollie zat, zo verschrikkelijk vertrouwd. Precies dezelfde "geintjes" uithalen als Vera, ongelofelijk wat lijken die 2 qua karakter op elkaar. Alleen qua uiterlijk dus totaal niet :D

Hij is met rijden heel braaf, kan soms van de gekste dingen schrikken of met een grote boog omheen lopen.........mmmmm waar kennen we dat van? 8)7 Zo zijn we onderweg knalgele "wurgvuilnisbakken" tegengekomen en aanvallende straatstenen die op een hoop lagen. Maar ach dat ben ik gewent dus daar kijk ik eigenlijk niet van op.

Ricardo is een Freiberger, hartstikke leuk beest en die is me toch superbraaf, die verblikt of verbloost echt nergens van. Hij is 1 keer ergens van geschrokken (volgens Jenny was dat zijn heftigste reactie) en toen deed hij toch zeker wel 2 passen op zij :D

Het was hartstikke gezellig en ik heb dus foto's gemaakt, die ik zo ga bewerken en dan plaats ik ze.

Jenny bedankt voor de hele gezellige middag en als er met Vera weer normaal gereden mag worden dan kom je haar maar eens uitproberen. Kan je zelf ervaren dat ze precies hetzelfde zijn.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » zo 10 jun 2007, 09:08

Was al te snel met meteen fotos gaan kijken en vind Wodan ook alweer enorm veranderd met het beeld wat ik nog van m had :D En toch leuk om te ontdekken dat er nog zoveel vergelijkingen ook te vinden zijn.
Geluk is de vrucht van intens werk
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 10 jun 2007, 10:52

Bella schreef:Was al te snel met meteen fotos gaan kijken en vind Wodan ook alweer enorm veranderd met het beeld wat ik nog van m had :D En toch leuk om te ontdekken dat er nog zoveel vergelijkingen ook te vinden zijn.
nou qua uiterlijk dus totaal niet, maar met rijden echt ongelofelijk. Hij is in zijn gangen en doen en laten dus precies Vera
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Plaats reactie