reading over Imka

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
nancy imka

reading over Imka

Bericht door nancy imka » ma 30 apr 2007, 08:03

Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen donderdag een reading laten doen van Imka. Iemand van het bullenforum waar mijn moeder op zit doet dat. Ik dacht die kent mij en Imka zeker weten niet want ik heb altijd mijn vraagtekens erbij. Maar toch was ik nieuwschierig er naar. Ik heb voor haar gekozen omdat er echt mooie verhalen over haar rond gingen op het andere forum. Dus dacht ik probeer het gewoon.

Er kwamen echt dingen uit die gewoon echt kloppen. Zo kwam er naar voren dat ze last heeft van haar rechter voorbeen. Dat die zwak is, dat ze erg op zichzelf is tegenover andere paardjes. Dat ze niet bang is maar een beetje onzeker is. Ze weet niet wat ze bedoelen.

Verder heeft ze last van haar rug. Ik heb laatst het zadel na laten kijken door van rijs maar laat toch nog eens iemand komen want ze kreeg iets door over het zadel dat pijnlijk was. En iets over een deken voor eronder ofzo...

Er kwam zelfs naar voren dat ik vaak hoofdpijn heb. Nou dat kan ze dus echt helemaal niet geweten hebben.
Verder zit Imka goed in haar vel, ze heeft het naar haar zin. Voelt zich goed en is blij op de stal waar ze staat. Alleen was er wel iets met een box waar ze liever meer daglicht in zou willen. Ik zit nu wel te twijfelen om over te gaan naar een andere box. Maar waar ik nu sta is gewoon voor mij het makkelijkst. (lees niet te veel hoeven lopen met stro niet hoeven vegen enz... ivm mijn reuma) En de paarden staan de hele dag buiten. Dus daar twijfel ik gewoon heel erg over.

Ook wist ze te vertellen dat Imka vaak in de trailer stond in een niet positive zin. Nou dat klopt natuurlijk wel ze gaat dikwijls naar de kliniek toe. Afgelopen 2 maanden zijn we al twee keer in Utrecht geweest voor haar oog. Daar heeft ze trouwens gek genoeg niks over gezegt. Ik vond het echt wel heel erg mooi allemaal.

Waar hebben jullie je reading laten doen en wat koste dat? Ik heb 25 euro moeten betalen ervoor. En mijn moeder wilde het graag van ons hondje laten doen. Maar nu is ze ineens 50 euro gaan vragen ervoor. Dit vind mijn moeder te veel geld. Ze zou het voor dr verjaardag van mij krijgen maar nu dus niet. Ik wilde vragen of er iemand is die een goeie kan aanraden?

Groetjes Nancy
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Plaats reactie