Vandaag waaide het zo erg, dus alleen even naar de weilanden gelopen, geborsteld en wat lekkers gegeven.
Eerst richting weiland van Anton. Hij was lekker aan het eten en ik heb borstel over zijn rug gehaald. Toen de zak met lekkers te voorschijn gehaald. Iwan staat ook in dat land. Hij had het ritselen van de zak nog niet gehoord of hij stond naast me. Hoii, ik ook??? Anton wat lekkers gegeven en Iwan trok steeds gekkere bekken. De andere ponys in het land werden ook wel nieuwschierig, maar Iwan jaagde iedereen weg, maar als hij in de gaten kreeg dat ik naar hem keek, trok hij weer zo'n lief bekkie van: Vind je mij niet heeeel lief?? Nou vooruit Iwan ook wat lekkers. Hem even lekker geaaid en daarna richting weiland van Vera. Vera ook even de borstel eroverheen. Ook zij kreeg wat lekkers. Vera ging daarna weer lekker verder met grazen toen er een enorme hagelbui kwam. Ik mooi voor vera gaan zitten om haar mooi als schuilmuurtje te gebruiken. Toen maar weer terug naar stal gelopen. Stom weer!
Maffe Iwan!!
Maffe Iwan!!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Was niks aan vandaag inderdaad, woei ook zowat van mn sokken toen ik even wandeltje maakte met anton en toen ik de jonkies eten ging geven.
Maar die Iwan
Zie het helemaal voor me. Lachwekkend dier, weet precies hoe die het voor elkaar moet krijgen.
Hoe ouder, hoe gekker, maar ondertussen...
Maar die Iwan

Hoe ouder, hoe gekker, maar ondertussen...
Geluk is de vrucht van intens werk