Jaarlingtopic deel 2
Jaarlingtopic deel 2
Aangezien we al 38 pagina's over onze kleintjes hadden volgepraat 

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Wouw deel 2 alweer.Inderdaad bijna jaarling topic
@Ik ben zo in love met Cajra,wat een prachtig meisje.
@Cai, is ook zo`n lekker ding,leuke kudde foto`s trouwens.En echte beertjes.
Ik zal ook even een standfoto plaatsen.

@Ik ben zo in love met Cajra,wat een prachtig meisje.
@Cai, is ook zo`n lekker ding,leuke kudde foto`s trouwens.En echte beertjes.
Ik zal ook even een standfoto plaatsen.

Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
Ik heb een hele stapel foto's van Caylinn gekregen van Esther, met een kaartje erbij, echt heel lief 
Hopelijk komen er binnenkort nieuwe foto's.....Esther.....
En anders kom ik zelf foto's maken, ik wil mijn kleintje binnenkort wel even zien!

Hopelijk komen er binnenkort nieuwe foto's.....Esther.....

Ereplaatsje voor

Krijg net weer een geinige Ciara foto opgestuurd.
Op wie gaat ze steeds meer lijken .....
Ciara

Op mama
Dit deed Maroes altijd hè,op zoek naar gras.

Op wie gaat ze steeds meer lijken .....

Ciara

Op mama

Ciara (Hermansen + Bjorgard)
@Claudia: Kom maar op 
Hier de heren vandaag verweid. Moesten twee stukken land verderop. Dus via wat dammetjes naar het land er naast.
We hoopten maar dat 1 emmer met brokken en een halster genoeg materiaal was om de heren mee te 'lokken'.
Nou meer dan genoeg, eenmaal ontdekt kwam het gespuis aangeraced, vervolgens keurig op de rem om achter ons aan te lopen, met een enkeling die voor ons langs scheerde (ben zo blij dat ik genoeg overhand heb dat ze niet naar mij uithalen, maar zit nog eens te wachten op het brutale moment).
Ineens krijg ik een neus tegen mn arm geduwd, niet gemeen, gewoon een keer zacht aangeduwd: Cai...is het ook heerlijk kereltje in de omgang!
Dan de dam over...grootste groep kaggelt zo achter mij 'het voermeisje' aan, maar drie stuks blijven toch maar vreemd kijken: Hier zat een draadje
Keertje rammelen en roepen en ja hoor, twee gaan ook mee. Maar die derde blijft staan. Zul je altijd zien, zegt Bart, gaat er eentje moeilijk staan doen. (zag de bui al hangen: gigagroot land waar hij natuurlijk tig keer heen en weer racet om steeds net op de noodrem te gaan voor het draad voor de sloot, in dit rotweer)
Dus terwijl de rest zich stort op de nog niet weggegeten gras op de dammetjes en het stuk afgezette land, waar de schapen niet kunnen komen, loop ik met emmer snel weer terug naar die ene schijterd in de hoop dat zijn maag meer overhand heeft in de beslissing. Maar helaas...de maag is nog niet erg overtuigend.
Komt mn ventje toch niet lief teruggelopen (sterke overheersende maag
!!) om die andere ook 'mee te nemen'. En zo is mn allemansvriendje weer mijn heldje van de dag, want de rest stond maar wat stom te kijken van: Doeg!

Hier de heren vandaag verweid. Moesten twee stukken land verderop. Dus via wat dammetjes naar het land er naast.
We hoopten maar dat 1 emmer met brokken en een halster genoeg materiaal was om de heren mee te 'lokken'.
Nou meer dan genoeg, eenmaal ontdekt kwam het gespuis aangeraced, vervolgens keurig op de rem om achter ons aan te lopen, met een enkeling die voor ons langs scheerde (ben zo blij dat ik genoeg overhand heb dat ze niet naar mij uithalen, maar zit nog eens te wachten op het brutale moment).
Ineens krijg ik een neus tegen mn arm geduwd, niet gemeen, gewoon een keer zacht aangeduwd: Cai...is het ook heerlijk kereltje in de omgang!
Dan de dam over...grootste groep kaggelt zo achter mij 'het voermeisje' aan, maar drie stuks blijven toch maar vreemd kijken: Hier zat een draadje

Keertje rammelen en roepen en ja hoor, twee gaan ook mee. Maar die derde blijft staan. Zul je altijd zien, zegt Bart, gaat er eentje moeilijk staan doen. (zag de bui al hangen: gigagroot land waar hij natuurlijk tig keer heen en weer racet om steeds net op de noodrem te gaan voor het draad voor de sloot, in dit rotweer)
Dus terwijl de rest zich stort op de nog niet weggegeten gras op de dammetjes en het stuk afgezette land, waar de schapen niet kunnen komen, loop ik met emmer snel weer terug naar die ene schijterd in de hoop dat zijn maag meer overhand heeft in de beslissing. Maar helaas...de maag is nog niet erg overtuigend.
Komt mn ventje toch niet lief teruggelopen (sterke overheersende maag

Geluk is de vrucht van intens werk
Ach, wat zoet die Cai! Leuk he als je veulen zo stoer EN slim is
Ik was vandaag even bij de boer waar Cosimo staat. Die had ze van de week moeten omweiden, maar hij kreeg het halster niet om bij zijn eigen veulen. Bij Cosi wel, dus hup, die voorop en Bas erachteraan, over de weg (rustige dijk) naar het andere land. Stoere man!
Ga morgen wat foto's proberen te maken...

Ik was vandaag even bij de boer waar Cosimo staat. Die had ze van de week moeten omweiden, maar hij kreeg het halster niet om bij zijn eigen veulen. Bij Cosi wel, dus hup, die voorop en Bas erachteraan, over de weg (rustige dijk) naar het andere land. Stoere man!

Ga morgen wat foto's proberen te maken...
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"