buitenritje vandaag lesje morgen

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Siria

buitenritje vandaag lesje morgen

Bericht door Siria » vr 03 nov 2006, 19:44

hallo fw ers

heb vandaag toch nog een buitenritje gemaakt, het was al kwart over vier, maar zat er toen om half vijf op :+ (denk dat het een nieuw record is) lekker rustig ritje zomaar alleentjes |( , maargoed mijn paardje is ook nog steeds beetje verkoude, dus moet het een beetje rustig aan doen, ik was dan ook precies weer voor het donker terug. 8-)
twas inmiddels alweer bijna drie weken terug, dat ik er voor het laatst op had gerede (vanwege verkoudheid), dus ze schrok lekker veel en was zelfs fel (op de terugweg dan :D ), maar daar moest ik dan weer hard om lachen (weet ook niet precies waarom, had een beetje een vreemde buit vandaag geloof ik :+ )

nu ga ik morge wel weer naar de les, maar ik denk dan maar een half uurtje lessen ofzo, ikzie wel hoe het gaat.

oja ik had ook nog nieuwe thermoboots van boerenbond aangedaan, wou ze beetje teste 8-) , maar t is er nog net iets te warm voor eigenlijk, ik denk dat ik morgen maar weer gewone laarzen aandoe.

ik hoop dat jullie je ook nog beetje vermake en nog beetje kunnen paardrijden tussen de buien door ofzo 8-) het weer is inmiddels toch wel een beetje omgeslagen.

gr. Siria
jessica
Contacteer:

Bericht door jessica » za 04 nov 2006, 06:53

:wave:
Dus gisteren een leuke buitenrit gehad...
Ik weet helemal wat je bedoeld, dat je zo moet lachen op buitenrit!
:D Dat heb ik ook terwijl ik dan helemaal alleen rijd...
Komt omdat ik dan zo aan het genieten ben van m'n paard en de natuur! :j
Heel veel sucses in de les vandaag!
Vervelend dat ze verkouden is, inderdaad maar rustig aan doen dan!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984

Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman

Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Plaats reactie