Hier ben ik weer eens!!
Hier gaat alles eigenlijk best goed, ik voel me fit, de ritjes met Jeskim gaan fantastisch en Tea, blijft een beetje lastig, maar daar werken we lekker aan.
Jeskim doet het op het moment goed, eerst hadden we nog geen stroom op het draad om haar weitje en is ze twee keer ontsnapt om haar maagje weer te vullen met lekker sappig gras, maar dat is nu verleden tijd. Ze voelt zich best goed zo in haar eentje, ze is heel kalm en weer liever dan ooit. Rijden door het bos gaat ook heel goed, al moet ik soms wat inhouden, ze wil graag crossen, maar ze geniet er zichtbaar van, ik ook trouwens!! Ze loopt heel lekker aan het bit, die dubbelgebroken bevalt echt heel goed.
Tea gaat nog wat onrustig, maar dat is echt een uitdaging. In het begin is ze wat lastig, maar na een poosje gaat ze heel lekker lopen. Ze loopt mooi nageeflijk en draven gaat al steeds beter, ook lekker nageeflijk al. Nu zal zij het ook wel kunnen, ik ben zelf niet gewend om een paard te rijden dat lekker naar beneden loopt. Ze gaat nog heel rap, maar ja, dat laat ik maar even zo. Laatst was ze overigens heel bang voor een zogenaamde dinosaurus, mevrouw deed geen stap meer, hihi..
Laatst was ze ook heel bang voor een betonnen koeiendrinkbad, ja is ook eng?? Volgens mij hebben we toen zelfs achterwaarts gegaloppeerd, een nieuwe ervaring.. Had geen cap op en ik was wel even bang dat ik ging vallen, maar het ging gelukkig goed.

Zaterdag lekker naar de CK geweest. Het was 6:15 en ik reed van huis, ik draai de bocht om de schuur om, rijd ik me daar bijna Tea van de sokken. Ik schrok me natuurlijk het apelazurus... Waren de dames weer eens ontsnapt.. grrr, en dat was nummer acht.
Snel ze in de stal gegooid en tegen mijn papa gezegd. Hij heeft het stek gemaakt en heeft ze weer in het land gezet. Nog voordat hij weer naar zijn werk moest..
Verder een leuke dag gehad, erg gezellig. Mijn stem liet het op het einde afweten en heb hem nog steeds niet helemaal terug, maar goed, dat wordt wel beter..
Groetjes Esther..