Rond een uur of 12 met Annabel richting Bart gegaan om daar Pauliena en Wolly te rijden. Wij waren van plan om Wolly voor de wagen te zetten ivm zaterdag, maar Bart vond het toch niet zo'n goed plan. Hij had Wolly ookal een paar keer voor de kar gehad van de week en dat ging niet geheel volgens plan. Nouja dan er maar op, dacht Annabel.
Dat ging redelijk, later begon ze toch na te geven en wij besloten haar toch voor de wagen te zetten. Dat ging eigenlijk super!
Veel beter als de rest van de week.
Bart zat met een open mond te kijken zovan.... Het ligt toch niet aan mij hé???
Nee Bart gelukkig niet, ze moest even los gereden worden

Ik heb Pauliena gereden en dat ging wederom goed. De stelling is toch nog wat lastig maar dat komt vast wel goed.
Ook Pauliena nog even ingespannen en die liep met de wagen weg alsof ze nog nooit anders gedaan had.
En toen moest Anton nog. Nou die had zich zelf even lekker verwend met een stront bad, waardoor hij eerst even moest douchen.
Na de douche mocht ik Tonnie rijden.
Wat een schat is het ook, even in de bak hinniken zovan Ik ben er!! Maar verder heel erg lief.
Verder heb ik Ton op een andere manier proberen te rijden, hij wil graag bovenin blijven lopen en de hele bovenlijn vasthouden.
Nu heb ik hem lange teugel gegeven met contact en hem zelf laten uitzoeken waar hij liep, zolang als het maar laag was. Rechtsom ging dat prima, met een lekker ontspannen teugeltje rij je dan een hengst

Linksom was lastig, maar hij deed het stukkies toch wel.
Na het rijden nog even een lekker modderbad en toen weer naar het stalletje!
Vanavond was Iwan aan de beurt om gelongeert te worden, dus die heeft zijn beweging ook weer gehad.
Kortom een heerlijke dag in de zon!!!!!