Misschien worden mijn verhalen wel saai, maar voor mij niet natuurlijk

Zondagochtend: Gerard en ik werden eigenlijk (voor een zondag) vrij vroeg wakker, 8 uur, en prompt komen de honden onze slaapkamer op. Alsof die daar een radar voor hebben. Dus hup ons bed uit!!
Effe wat kleding aan, en naar buiten, hij de honden, ik naar de paardjes.
Om kort te zijn, alle dieren waren uitgebreid verzorgt , en toen koffie, en ontbijt.Daarna heb ik de shetjes naar de wei gebracht. Pino vind dat niet leuk, en gilt de buurt bij elkaar, tot dat ik terug ben.Meteen opgezadeld, en lekker de akker aan de overkant op,Pino had er zin in,stevig stappend, en later met lange teugel draven.
In een ander veld, waar de bodem echt lekker is, een beetje oefeningen. Maar in dat veld stond een graafwerktuig.
Zo een met zon bak eraan. Dat ding stond in een grote boog, en ik besloot dat wij daar best es onderdoor konden, zo gezegt zo gedaan.In stap, Pino keek wel maar vertrok geen spier. Goed zo knul, wat ben je dapper!!!
Een paar minuten later ook in draf,maar dat vond ie spannender, liep wat verheven, maar zat super

Na het rijden, lekker nog ruim 2 uur gras eten, bij ons achter en ook de voortuin. Ik zou hem graag in de wei zetten, maar die wandeling over de stoep kan Pino nog echt niet aan,das net te ver.(hoeven moeten groeien, en hij moet wennen aan op blote voeten lopen)
Vandaag, het zelfde ritueel, eerst de kleintjes naar de wei, dan Pino zadelen. Dit keer de andere kant op gereden. Ook weer een fijne rit, wel warm, maar de tweede helft van de rit lekker onder de bomen, in de berm, dat gaat goed nu.
Thuisgekomen, Pino lekker afgespoeld, dat vind hij echt fijn. Toen de voortuin weer in,waar de buurvrouw dan gezellig bij me komt staan,soms brengt ze me zelfs koffie,de schat.
Daarna, toen bojana allang weer thuis was uit school, heb ik de kleintjes weer opgehaald uit de wei, en was mijn kudde weer compleet.
Morgen schijnt het nog warmer te worden dan vandaag, dus misschien een avond ritje ofzo, of es helemaal niet rijden, ik zie wel, tot snel, karin en Pino.