Ja dat ik Bloem begin dit jaar niet op exterieur maar op karakter gekocht heb, is bekend. Ze kwam in een wei met meerdere veulens, steeds heel ondeugend zonder mamma naar ons toegelopen en keek me aan met van die vreselijk glinsterende oogjes. De rest van de veulens durfde ook maar van verre niet in de buurt te komen. Haha, maar ze bewijst steeds meer hoe vreselijk ondeugend is. Ik heb dan ook al mijn handen aan haar vol gehad, maar ze heeft nu ondertussen wel zo'n beetje door dat ik de baas zijn.
Maar mijn ouders zijn op dit moment op vakantie en zelf ben ik doordeweeks dus ook niet thuis, wat betekent dat de buren momenteel op de paardjes passen. Het moment om kattekwaad uit te halen natuurlijk:
Gister was ze dan ook uit de wei gebroken (drie stroomdraden omheind). Vervolgens hadden de buren haar even op stal gezet om het stroomdraad nog even te controleren. Daar brak ze binnen de kortste keren de boel af en klom bijna over de deur heen. Niet zo'n succes dus

Haha, toen toch maar bedacht haar weer in de wei te zetten, wou ze uiteraard niet meer meelopen (kent ze natuurlijk niet, ahum) en vervolgens met geen mogelijkheid de wei in te krijgen (ze wou zogenaamd geen natte voetjes krijgen, ahum, ja en wie gooit er altijd de watertonnen om, juist, Bloem). Haha, moet stiekem wel lachen om mijn boefje. Ze doet me zo denken aan Paula in haar jonge jaren. Die stond ook graag op twee benen en haalde veel rottigheid. Ga er nog wel wat mee te stellen krijgen denk ik....