Ik ga samen met Kim, we zitten beide ook in de 1e lotingsparky10 schreef:
gezellie!!
hoeveel zitten er hier in de 1e loting?
ik weet toevallig roosjuh en ik zelf![]()
wie nog meer?

Ik ga samen met Kim, we zitten beide ook in de 1e lotingsparky10 schreef:
gezellie!!
wie nog meer?
heb je vorig jaar ook gereden dan ??? ooo ik heb zoveel fjordjes gezien haha maar wist echt niet wie wie warenfjord06 schreef:Ik ga samen met Kim, we zitten beide ook in de 1e lotingsparky10 schreef:
gezellie!!
wie nog meer?
Naisven schreef:Ik wil 'm in 2015 weer gaan rijden, hoor!
Ja, wij waren er vorig jaar ook (toen had ik wel mijn fjord mee maar niet mee gereden vanwege blessure, het jaar daarvoor wel) met een groepje met meer fjordensparky10 schreef:
heb je vorig jaar ook gereden dan ??? ooo ik heb zoveel fjordjes gezien haha maar wist echt niet wie wie waren
sparky stond ook bij jagtlust vorig jaar ,achterste weiland zeg maar stonden twee fjorden een schimmel en een bruine kwpnfjord06 schreef:Ja, wij waren er vorig jaar ook (toen had ik wel mijn fjord mee maar niet mee gereden vanwege blessure, het jaar daarvoor wel) met een groepje met meer fjordensparky10 schreef:
heb je vorig jaar ook gereden dan ??? ooo ik heb zoveel fjordjes gezien haha maar wist echt niet wie wie warenIk herken je aan het hoofdstel, hihi. Onze paarden stonden bij Jagtlust, op het veldje vlakbij het startterrein.
Hm, dat zegt me niet zoveel, dat was ik niet iigsparky10 schreef:
sparky stond ook bij jagtlust vorig jaar ,achterste weiland zeg maar stonden twee fjorden een schimmel en een bruine kwpn
ja liep jij niet met je vader dan??? kan me nog wel iets herinneren hihi
fjord06 schreef:Nee dat ook niet![]()
Mijn vader was gewoon thuis hard aan het werk
Naisven schreef:Ja, ik heb me ook al ingeschreven. Voor de 5e keer dit jaar.
rocky&moby schreef:Ik kreeg de mail maar ga toch weer in dwingeloo rijden.
Vind het prettig dat de paarden daar op stal kunnen staan en, er geen loting is haha.
Jullie veel plezier hopelijk kan iedereen meerijden.
Indd vanaf 15 juli! Hele mooie ritten en, ook veel aanspanningen.Naisven schreef:Wanneer is Dwingeloo Machteld?
Roosjuh schreef:Ik mag ook weer mee doen!