Het A-tjes topic deel 2!
Re: Het A-tjes topic deel 2!
Dank jullie wel meiden. Dat is inderdaad de reden waarom ik niet zo vaak online ben.
Vandaag is hij dan echt vertrokke dus de boel staat boven op z'n kop. Maar dat geef niks. Dat is zo weer in orde.
Ik weet inmiddels wat het probleem was tussen Alies en mij met het rijden. Ik bleek mijn buitenhand er gewoon niet bij te hebben. Dus daar liep ze dwars doorheen.
Ik weet wel hoe dat komt. Bij Jouke is die hand te sterk dus heb k in mijn onderbewust zijn natuurlijk gedacht ik het bij Alies niet moest doen om het te voorkomen. Zo stom..Hahaha. Maar zodra ik wist wat het was kon ik er goed mee aan de slag.
Alies gaf overigens niet snel mee. Ze was het er toch even niet mee eens.
Alies krijgt nu alleen nog een handje per dag en na het werk krijgt ze nog wat Nature's best muesli van mij. Maar niet zo veel.
Ze doet het er nog goed op.
Vandaag is hij dan echt vertrokke dus de boel staat boven op z'n kop. Maar dat geef niks. Dat is zo weer in orde.
Ik weet inmiddels wat het probleem was tussen Alies en mij met het rijden. Ik bleek mijn buitenhand er gewoon niet bij te hebben. Dus daar liep ze dwars doorheen.
Ik weet wel hoe dat komt. Bij Jouke is die hand te sterk dus heb k in mijn onderbewust zijn natuurlijk gedacht ik het bij Alies niet moest doen om het te voorkomen. Zo stom..Hahaha. Maar zodra ik wist wat het was kon ik er goed mee aan de slag.
Alies gaf overigens niet snel mee. Ze was het er toch even niet mee eens.
Alies krijgt nu alleen nog een handje per dag en na het werk krijgt ze nog wat Nature's best muesli van mij. Maar niet zo veel.
Ze doet het er nog goed op.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Apart hè, dat zo'n klein dingetje zo veel effect kan hebben tijdens het rijden. Merk het zelf ook regelmatig
het is vaak zo simpel.
Mijn Liesje mag ook weer aan het werk. Heb er zondag weer voor het eerst opgezeten en ze mag de komende tijd ieder weekend aan de bak. Het niveau is nog praktisch niks, er moet nog een hoop gebeuren. Maar ze is braaf en een stuk sterker weer dan vorig jaar.
Moest vandaag wel om d'r lachen. De andere paarden stonden helemaal achterin de wei, uit het zicht. Vond Liesje niet zo'n succes. Ik denk, kan mij het schelen, ik stap er gewoon op. Nou ze had het toch wel even op d'r heupen. Maar Liesje is zo lui dat je daar niet snel van onder de indruk raakt. Heb haar toen maar even aangemoedigd om te gaan galopperen, kon ik er mooi gebruik van maken
Blijf het bizar vinden, zo'n groen paard met zó'n galop. Beheerst, kalm, veel sprong. Helemaal niet dat ongecontroleerde en gestresste wat je bij een pas beleerd paard meestal hebt. Fijn, maar liever iets meer tempo a.u.b.

Mijn Liesje mag ook weer aan het werk. Heb er zondag weer voor het eerst opgezeten en ze mag de komende tijd ieder weekend aan de bak. Het niveau is nog praktisch niks, er moet nog een hoop gebeuren. Maar ze is braaf en een stuk sterker weer dan vorig jaar.
Moest vandaag wel om d'r lachen. De andere paarden stonden helemaal achterin de wei, uit het zicht. Vond Liesje niet zo'n succes. Ik denk, kan mij het schelen, ik stap er gewoon op. Nou ze had het toch wel even op d'r heupen. Maar Liesje is zo lui dat je daar niet snel van onder de indruk raakt. Heb haar toen maar even aangemoedigd om te gaan galopperen, kon ik er mooi gebruik van maken

Blijf het bizar vinden, zo'n groen paard met zó'n galop. Beheerst, kalm, veel sprong. Helemaal niet dat ongecontroleerde en gestresste wat je bij een pas beleerd paard meestal hebt. Fijn, maar liever iets meer tempo a.u.b.

hihih, liesje easy going.
Karev heeft geen zadel meer, de t6 is terug genomen, en ik moet 2 weken wachten op een andere afspraak. Lekker zonder zadel, zit zalig, lekker in galop over de zandpaden.
Karev heeft geen zadel meer, de t6 is terug genomen, en ik moet 2 weken wachten op een andere afspraak. Lekker zonder zadel, zit zalig, lekker in galop over de zandpaden.
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Vandaag was ze weer zo traag
morgen maar even in het land rijden, kijken of er dan wat meer gang in komt...
Fotootje van Liesje gister, ziet er wel goed uit toch?

Fotootje van Liesje gister, ziet er wel goed uit toch?

Jee, wat is die veranderd, veel zwaarder geworden maar staat d'r wel goed.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

ik vind d'r niet veranderd hoor sinds de keuring. Kan me herrinneren dat het sowiezo een zwaarder(mooi) typje is. Ze ziet er super uit reinou!
Hier meld nog zich nog een A fjorden eigenaar 
Aartje, 1.49.
vader: Timor
moeder: Tatum

@ Yoline: wouw wat een lekker stevige fjord heb je daar

Aartje, 1.49.

Green Horse
voor een karakter analyse van je paard
voor een karakter analyse van je paard
- Thessa Keizer
Nou welkom hierLois schreef:Hier meld nog zich nog een A fjorden eigenaar
Aartje, 1.49.

Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Mijn favoriete merrie, Tatum, en hengst, Timor, bij Bart!!Lois schreef:Hier meld nog zich nog een A fjorden eigenaar
Aartje, 1.49.
Ik ken Aart nog een heel klein beetje..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Welkom Lois.
Ik heb vandaag toch zo heerlijk gereden met Aran. En weer in het water geweest in het bos. Aran had er zin in. Daarna lekker afgesponst en gerold.
De paarden liepen ook weer in het land. Zalig.
Ik heb vandaag toch zo heerlijk gereden met Aran. En weer in het water geweest in het bos. Aran had er zin in. Daarna lekker afgesponst en gerold.
De paarden liepen ook weer in het land. Zalig.
Fjordenservies: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=30805
Fjordenartikelen: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=28507
Mijn schilderijensite: http://www.freewebs.com/moniqueschilderijen/index.htm
Fjordenartikelen: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=28507
Mijn schilderijensite: http://www.freewebs.com/moniqueschilderijen/index.htm
-
2e Paasdag hebben we voor Anca een kunststof tuig gekocht. Ws krijgen we het eind mei. Ik weet niet precies welk tuig het is, want ik was er niet bij toen het werd gepast. Ik rijd Anca errug weinig (helaas) en als ik het nu doe, doe ik het zonder zadel. Heb het idee dat mijn Hulsenbosch niet goed op haar ligt. Eerst maar het veulen eruit en dan maar kijken of ik toch een ander zadel kan vinden voor haar, wat haar en mij goed past.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
gaan we trouwens ver over de 35 pagina's heen?