Zal ze binnenkort hier even een hoofstelletje ophangen, kunnen ze vast wennen...maar ze zijn al in de leer...als ik aan het rijden ben staan ze allemaal te kijken, dat heet introductie

Ja heel erg, ga hem vogende week proberen te knippen, maar of hij er daar beter van uit ga zien betwijfel ikpjotr_nientje schreef:Hahaha....ook al zo'n coupe ontploft![]()
En ben je nog bij Draak en co geweest? Hoe was het met de mannen??Charret schreef:Dat doe ik ook met Draak hoor. Of hij moet er in de zomer last van krijgen dat het te warm wordt ofzo. Maar anders laat ik het maar geven even zo.
Wat zonder dat Guusje niet langer in de kudde kan blijven lopen. Maar ja, je kunt er toch niks aan doen.
Ik hoop morgen eigenlijk naar Dragan te kunnen. Zal gelijk wat foto's proberen te maken.
Als je paspoort naar het stamboek is geweest om Gerda te laten overschrijven op jouw naam dan had hij allang terug moeten zijn. Duurt meestal maar hooguit een weekje. Ben bang dat er dan iets mis is gegaan.Stefje schreef:Ik was vorig jaar trouwens naar de keuring in Lisse, maar heb nog steeds haar paspoort niet ontvangen. Weet iemand misschien hoe lang dat meestal duurt??