hehe we herkennen het natte fjord syndroom na het werken hier ook
maar we hebben het goed kunnen indijken, ondanks dat ze niet geschoren is.
Ze heeft een super deken op wel maar 100g, maar is precies genoeg om haar vacht zo te houden dat ze niet keilang onder het solarium moet om te drogen na het rijden
we hebben ook nog enkele (lees 3) fleece dekens om onder dat deken te leggen, dus dan hebben we een 200g he
zoals het er nu naar uitziet gaan we niks zwaarder direct nodig hebben

en is het nog nodig laat ik me terug een weatherbeeta maar dan zwaarder over komen uit de uk, die weatherbeeta ligt haar als gegoten, kan niet beter, toont mss te groot maar past precies aan haar schouder en ik heb wel graag dat een deken lekker ruim valt, kan de wind niet constant komen spelen
wij hebben zo ook een bal maar hij is nog nooit meegeraakt naar de paarden

, weet echt niet wat ze daarop zouden doen
Githa heeft gister bewezen dat ze bomproof is
de stalbaas heeft een grote (superchique) paardenvrachtwagen, van 25jaar jong (je zou denken dat hij amper 5 jaar oud is of zo

), en nu beginnen er dingen aan te zijn waar ze aan moeten werken, de ijzeren platen zijn niet zo stevig meer en beginnen te lekken en zo
dus waren ze dit weekend bezig met dat te repareren, en waar doe je dat, jep in de binnenpiste (met dit weer zeker)
Waren ze vrolijk aan het lassen en slijpen, komen we met Githa rijden
Githa met barebackpad en bitloos hoofdstel

moest en zou demonstreren aan de stalbaas wat een pony doet als ze op 1 meter van haar aan het lassen en slijpen zijn: NIETS
de eerste 2 keren dat ze langs reden verschoot ze omdat ze dan juist de aanzet gaven, dus knetters en lawaai. Dan demonstreert ze hoe mooi ze van stap in handgalop overgaat
maar daarna heeft ze geen kik meer gegeven, laat ze maar doen, ik ben hier en dat doet mij niks
onder dat motto is Leslie met haar (met barebackpad

) nog over een hindernis van 70cm gegaan (hij kon het hem weer niet laten, maar goed deze week krijgt ze wat rust en volgende week zijn we op verlof naar Zeeland, naar Port Zeelande, dus dan moet ze zeker niet werken)
dit was onze update