Jaa met dit weer is het soms lastig om te rijden. Als het regent als ik erop zit maakt het me niet uit maar als ik al nat geregend voordat ik Do uit het land en mijn spullen uit de schuur heb, hmm.. Dan is het voor mij wel over
Het boogje is echt top nu met hulp van Esther! En ook wel handig: de andere paarden zitten er niet meer aan dus hij blijft ook mooi!
Gister heeft er voor de tweede keer iemand anders als ik op Do gezeten. Het zusje van vriendlief had er een keer opgezeten maar omdat één van de pony's uitbrak stond ze er binnen drie seconden ook weer naast
Meruchia, een goede vriendin van mij waar ik altijd heel veel kwam en logeerde, was gister mee naar Do. Ze was al een keer eerder mee geweest maar toen hadden we geen tijd om te rijden. De keer daarvoor stond Do nog in Wanneperveen, toen we haar net tien minuten voor de kar hadden begon het te onweren dus dit was poging drie

Do vond het best wel spannend maar deed het wel braaf. Meruchia is een tijd uit de running geweest en heeft daardoor ook niet kunnen rijden, ze heeft nu met een lekker los teugeltje kunnen stappen en draven.
Omdat het zo goed ging ben ik even opgestapt en zijn we een rondje naar buiten geweest, Do is in het begin altijd vrij druk dus dat leek me niet zo handig. Toen ze kalmeerde zijn we weer gewisseld en heeft Meruchia zo een drie kwartier heel relaxed gestapt en gedraafd met mij te voet er naast.
Ik vond het heel leuk om te zien hoe Do loopt onder het zadel! Ook erg leuk om te zien dat ze het zo braaf deed en al gauw geen steun meer nodig had van mij