Het net-ruin-geworden-topic
-
Re: Het net-ruin-geworden-topic
Het is inderdaad zo'n rood flubbertje.
De DA zei idd dat de wond open moest blijven om te kunnen blijven druppelen. Gisteren was de wond dicht, maar vandaag weer open, al druppelde er niets (is nu bijna een week geleden). Voor de rest ziet het er wel gezond uit, geen rare dingen of pus.
De DA zei idd dat de wond open moest blijven om te kunnen blijven druppelen. Gisteren was de wond dicht, maar vandaag weer open, al druppelde er niets (is nu bijna een week geleden). Voor de rest ziet het er wel gezond uit, geen rare dingen of pus.
Het valt eindelijk iemand op.. Bart heeft een van de genomineerden gekocht en die mocht zijn ballen dus nog even houden!! hihi..Esther schreef:colunder schreef:36 ballen van 19 hengsten????
Ben ik nou zo gek, of is hier een foutje gemaakt?
Of het zijn 18 hengsten of het zijn 38 ballen.
Daar kan je een aardig potje soep van koken hihi.
Die ene had dus mooi mazzel!!
Was dat een bekende?
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Moesten 'onze' K'tjes er ook aan geloven? 

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.

En de gegadigde was Floris (een Anton uit de merrie Yanneke).
Geluk is de vrucht van intens werk
Hoe doen ze het bij jullie Annabel, liggend of staand??
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
@Claudia: Bij Bart zijn ze staand gecastreerd.
Ik heb het nog nooit eerder meegemaakt, maar wat ik er van gezien heb, vond ik het allemaal prima gaan. Helemaal geen paniek bij de jongens en het liep allemaal als een trein.
Freyr en z'n logé maken het goed. Kan bij Freyr zo op het eerste gezicht niets vreemds ontdekken tussen z'n achterbenen. Hou hem vooral wat gedrag betreft in de gaten en hij voelt zich kiplekker heb ik 't idee: eet goed, rent door het land...
De jongens kunnen het goed vinden samen. Ze vinden het wel lekker dat ze naar binnen kunnen volgens mij, want ik vind elke dag meer mestballen in de stal dan buiten. Komt denk ik ook wel omdat Florant op stal heeft gestaan.
Ik heb het nog nooit eerder meegemaakt, maar wat ik er van gezien heb, vond ik het allemaal prima gaan. Helemaal geen paniek bij de jongens en het liep allemaal als een trein.
Freyr en z'n logé maken het goed. Kan bij Freyr zo op het eerste gezicht niets vreemds ontdekken tussen z'n achterbenen. Hou hem vooral wat gedrag betreft in de gaten en hij voelt zich kiplekker heb ik 't idee: eet goed, rent door het land...
De jongens kunnen het goed vinden samen. Ze vinden het wel lekker dat ze naar binnen kunnen volgens mij, want ik vind elke dag meer mestballen in de stal dan buiten. Komt denk ik ook wel omdat Florant op stal heeft gestaan.
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
hoelang zouden jullie Fatoush nog bij Marga weghouden? Ik hoor zulke uiteenlopende berichten, de één zegt 2 weken, de ander 3 maanden. Het gras is bijna op hier ivm eerst droogte en nu kou. Het zou een stuk schelen als alles weer bij elkaar kon
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
ik zou het niet weten .. wij hebben Kootje gewoon meteen weer bij Pip geparkeerd, maar die had ook haar eerste hengstheid nog niet gehad..
Bij Finnea probeert hij niks, bij Baranna ook niet, maar die is ook 1.63 ofzo. Maar ik denk dat hij Marga wel durft "nemen"
Ik merk aan Marga nooit hengstigheid, lastig.

Baranna 13-5-2006
-
Misschien voor de zekerheid 6-8 weken wachten?
Evian gaat tot die tijd ook nog niet bij de dames. Hij heeft er ook nog veel te veel zin in
Nu gaat om de dag de wond dicht en dan zwelt de boel wat op, om de volgende dag weer open te gaan en te druppelen. Hoop dat het gauw genoeg van binnenuit dichtgroeit.
Gisteren was hij wat sloom en slaperig toen we 's avonds in de stortregen daarkwamen. Vandaag nog maar eens checken.. Laatste dagje antibiotica.
Evian gaat tot die tijd ook nog niet bij de dames. Hij heeft er ook nog veel te veel zin in

Nu gaat om de dag de wond dicht en dan zwelt de boel wat op, om de volgende dag weer open te gaan en te druppelen. Hoop dat het gauw genoeg van binnenuit dichtgroeit.
Gisteren was hij wat sloom en slaperig toen we 's avonds in de stortregen daarkwamen. Vandaag nog maar eens checken.. Laatste dagje antibiotica.