Ook ploegen draait Ros z'n hand niet voor om
Re: Ook ploegen draait Ros z'n hand niet voor om
Dat was ook mijn gedachten, is het niks voor Dennis om een proef met Ros te doen. Ik laat deze foto's maar niet aan Jeroen zien want die wil ook zo graag zoiets met Celony doen. Maar ik vind dat ze daar allebei nog veel te weinig ervaring voor hebben. Het is wel een gaaf gezicht zo.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ja dat was ook mijn eerste gedachte, Ros is geschikt voor de trekproef, maar wat een heerlijk paard is dit.
Agilitydogs get over it
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
Mocht hij een proef gaan doen dan is het puur voor de leuk maar ik denk niet dat dat 'm wordt , voor Ros valt er niets te halen bij het stamboek qua keuringen en proeven. Jammer maar wel realiteit. Hij is ooit voorlopig modelruin geweest maar toen kreeg hij eczeem. De eczeem heeft er voor gezorgd dat hij schiefels/ gallen op zijn benen heeft, die hij er zelf in/ op heeft gebeten. Daarnaast ziet hij er met zijn beschadigde hoofd natuurlijk niet uit. Dus meer dan wat hij nu is kan hij toch niet worden. Zoals ik al zei voor zijn ouders hoeft hij het ook niet te doen en het heeft dus eigenlijk geen meerwaarde. Je krijgt natuurlijk te horen of je paard het goed doet of niet maar voor mij is het toch al het meest fantastische paard wat er bestaat en die bevestiging heb ik ook niet nodig.
Het levert me stress op, al zou dat natuurlijk niet zo'n issue zijn als Dennis het zou doen, het is een hele onderneming want je moet er een dag vrij voor nemen, trailer regelen en dat je zo kort van tevoren hoort waneer de proeven zijn maakt het ook erg lastig. Ik werk op interimbasis en mijn vrije dagen liggen voor het grootste gedeelte het hele jaar al vast en ik kan soms slecht vrij krijgen en Dennis zit daarnaast met zijn diensten. Volgens mij redelijk wat punten om het niet te doen. Op de een of andere manier zie ik het nut er niet zo van in in het geval van Ros
.
Het levert me stress op, al zou dat natuurlijk niet zo'n issue zijn als Dennis het zou doen, het is een hele onderneming want je moet er een dag vrij voor nemen, trailer regelen en dat je zo kort van tevoren hoort waneer de proeven zijn maakt het ook erg lastig. Ik werk op interimbasis en mijn vrije dagen liggen voor het grootste gedeelte het hele jaar al vast en ik kan soms slecht vrij krijgen en Dennis zit daarnaast met zijn diensten. Volgens mij redelijk wat punten om het niet te doen. Op de een of andere manier zie ik het nut er niet zo van in in het geval van Ros

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
als je het doet is het natuurlijk echt voor de leuk. Maar als je er zelf echt stress van hebt moet je het natuurlijk niet doen.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Dan zou ik de trekproef niet doen. Gewoon lekker thuis bezig zijn, en vaak foto's plaatsen! Ros zou het prima kunnen, maar inderdaad, je hoeft voor niemand iets te bewijzen, alleen doen als je het zelf echt leuk of nuttig zou vinden. Wij geloven je van deze prachtplaatjes sowieso wel!
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
Die toegevoegde foto doet het hem. Geniaal!
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift