hehe, en ik dacht al dat Githa veel kruinen had, Githa heeft er 1 op haar voorhoofd en voor de rest van haar lichaam zijn ze zowat symmetrisch, tof om zien hoor
ze heeft er 2 onder de ogen, dus 1 links en rechts, 1 op voorhoofd, 2 op de borst, 2 aan weerse kanten van de hals en dan nog op de buik en billen
Ze staat gewwon vol,
Hoeveel kruinen heeft jouw paard?
-
Re: Hoeveel kruinen heeft jouw paard?
Ik weet nog niet hoeveel kruinen ze hebben, maar ik weet wel dat van Bon heeft gezegd, dat Anca wel iets speciaals had. Ze blijkt aan allebei de kanten van haar hals in het midden ongeveer op dezelfde hoogte een kruin te hebben. Evita heeft dit ook, aldus Leo. Volgens van Bon betekent dit bij de Arabieren, dat ze veel geld waard zijn..... Blijkbaar vinden ze dat mooi? Ik weet het ook niet hoor, maar of dat bij die van ons dan ook is?! haha, ze worden niet verkocht. Zal wel eens een keer tellen, als ik beter ben.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Re: Hoeveel kruinen heeft jouw paard?
Eran heeft de 'normale' kruin tussen zijn ogen, maar toevallig ontdekte ik vorige week een kruin op zijn voorhoofd, onder zijn voorpluk, voor de kijkers rechts op zijn voorhoofd, voor Eran zelf, links.
Ben wel benieuwd wat dit inhoud!
Ben wel benieuwd wat dit inhoud!