Door weer, wind en regen, gaan onze C-tjes naar deel 9
Re: Door weer, wind en regen, gaan onze C-tjes naar deel 9
De buik geeft de doorslag, anders was het idd moeilijk geworden 

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Wel skeelers in de zomer, erg leuk volgens Andying-1970 schreef:Ik ga langlauf ski,s ophalen morgen avond![]()
heeft iemand dat al geprobeerd met het paard ervoor?
ga het zeker proberen.

- pjotr_nientje
- Contacteer:
Ja, die zijn echt rampzalig heJilly schreef: (ohhh die manen van Garfield!! Ga je ze laten groeien?)

Maar we willen toch echt kijken of we er nog een boog van kunnen maken.
Cindy's manen zijn in de winter ook veel dikker als in de zomer, dus we hebben nog hoop

En anders melden we ons weer in 'het lange manen topic'

Er zijn methodes die wat minder pijnlijk zijnIk ga me zo laten pijnigen bij schoonzusje (benen waxen) en dan op naar de 2 volgende kerstfeestjes!

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
Maar die zijn niet zo effectief
het zal nooit een hobby worden, maar gladde beentjes nadien doen alle pijn vergeten (haha, ik heb het net over een bevalling ofzo
)

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Daar wil ik nog niet aan denken 

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
Amber, ik weet precies wat je bedoelt, bij ons is het of de hele tijd rond rennen, of eten, iets anders bestaat niet voor het moment
maar ze krijgen er wel een lekker strak buikje van
Orion, ik lees net dat er 70 cm sneeuw ligt bij jullie?! dat is wel heel veel!
Jilly succes met waxen, lijkt me idd erugh pijnlijk, alles om er tip top uittezien
En de bosrit was heerlijk! Maar door de sneeuw/ijs was er erg veel galoperen niet bij of voor hele korte stukjes. Daar dachten de paarden natuurlijk anders over
bij stap waren het de liefste schatjes, gingen we in draf zat je bijna direct in galop met hoofdje naar boven en niet de zin om nog trager te gaan. Een keer bijna uitgegeleden, ze hadden er iets teveel lol in.
Op de terug weg nog even op een veld, zeiden wij tegen elkaar dat het wel veilig was om te galopperen en de paarden waren al in rengalop voor we uitgesproken waren. Hildar deed er nog een vreugde bokje bij

Orion, ik lees net dat er 70 cm sneeuw ligt bij jullie?! dat is wel heel veel!
Jilly succes met waxen, lijkt me idd erugh pijnlijk, alles om er tip top uittezien

En de bosrit was heerlijk! Maar door de sneeuw/ijs was er erg veel galoperen niet bij of voor hele korte stukjes. Daar dachten de paarden natuurlijk anders over

bij stap waren het de liefste schatjes, gingen we in draf zat je bijna direct in galop met hoofdje naar boven en niet de zin om nog trager te gaan. Een keer bijna uitgegeleden, ze hadden er iets teveel lol in.
Op de terug weg nog even op een veld, zeiden wij tegen elkaar dat het wel veilig was om te galopperen en de paarden waren al in rengalop voor we uitgesproken waren. Hildar deed er nog een vreugde bokje bij

Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Anna bedoeld vast breed en niet hoogAria_zz schreef: Orion, ik lees net dat er 70 cm sneeuw ligt bij jullie?! dat is wel heel veel!

Even lekker de energie er uit, heerlijk toch
Ik heb net weer even zonder zadel gehobbeld, hopelijk heb ik een dezer dagen m'n nieuwe zadel *eindelijk*

Ik heb net weer even zonder zadel gehobbeld, hopelijk heb ik een dezer dagen m'n nieuwe zadel *eindelijk*
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ik lees jullie verhaaltjes en kijk plaatjes, maar heb ff geen puf om uitgebreid te reageren. Ben ff zwaar inspiratieloos ofzo..
Wel gezellige boel hier

Wel gezellige boel hier

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

oke dan heb ik niets gezegdViv schreef:Anna bedoeld vast breed en niet hoogAria_zz schreef: Orion, ik lees net dat er 70 cm sneeuw ligt bij jullie?! dat is wel heel veel!

jilly, idd wat moet dat moet, en ik heb niet het idee dat ik ooit uit zo'n bokje ga vallen, dus hij doet er alleen maar energie mee op

Ilona; geeft toch niet? mee lezen is ook gezellig, heb je dan weer inspiratie om later op je gemak te reageren

Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Coen was vandaag super vervelend, dramde echt mega door en hij vloog zijn stal voorbij en dook zo mijn vlas voorraad in. Dat heeft hij wel even geweten. Hij krijgt van mij geen vinger dus hij was even niet blij.
Af en toe dan kan ik hem wel wat doen.
Af en toe dan kan ik hem wel wat doen.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Hahahaha.. gelukkig Coen ook
Met meerdere.

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Viv schreef:Anna bedoeld vast breed en niet hoogAria_zz schreef: Orion, ik lees net dat er 70 cm sneeuw ligt bij jullie?! dat is wel heel veel!
70 cm hoog

Vorig jaar toen we dit huis gingen kijken lagen er sneeuwduinen tussen 3 en 4 meter in de straat hier !!!
http://www.deweekkrant.nl/pages.php?page=1525063

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Dat schattige paardje van mij kruipt weer onder de bedrading door,Roy balen als een stekker,want zijn vader is daar niet zo blij mee
deze stukjes land zijn afgezet met maar 2 draden.
enige hoop is nog het stukje land met de houten omheining,maar is aan 1 kant met stroomdraad,3 lagen.
Hij krijgt echt genoeg te te eten en kuilvoer ligt in het land.
Dinsdag gaat hij is kijken of hij daar wel in wil blijven,wat ik wel denk.
Probleem is dat hij gras ziet in een ander weitje en dat graag wil opeten,
toen er nog geen sneeuw lag was er niks aan de hand,en nu begint dat gezeur weer.

deze stukjes land zijn afgezet met maar 2 draden.
enige hoop is nog het stukje land met de houten omheining,maar is aan 1 kant met stroomdraad,3 lagen.
Hij krijgt echt genoeg te te eten en kuilvoer ligt in het land.
Dinsdag gaat hij is kijken of hij daar wel in wil blijven,wat ik wel denk.
Probleem is dat hij gras ziet in een ander weitje en dat graag wil opeten,
toen er nog geen sneeuw lag was er niks aan de hand,en nu begint dat gezeur weer.
Hier ook een (voornamelijk) meelezer en meelever op het moment!
Peer doet het prima, hij is lekker aan het puberen en verder geen bijzonderheden!
Peer doet het prima, hij is lekker aan het puberen en verder geen bijzonderheden!

Capone (KWPN), Beer en Grijze 

Ing en een 3e draad en een ander ampère erop? Dat doet soms al wonderen.
Haha, je wist dus waar je aan begon.Orion1996 schreef:70 cm hoog, sneeuwduinen. Op plekken waar geen duinen liggen ligt denk ik 20 cm. We schijnen nogal ongunstig te wonen als het noorden wind is, dan waait stuifsneeuw wat er al ligt op, net als bij zandduinen en kan zo tot meters hoog worden.
Vorig jaar toen we dit huis gingen kijken lagen er sneeuwduinen tussen 3 en 4 meter in de straat hier !!!
http://www.deweekkrant.nl/pages.php?page=1525063
Jeroen heeft ook vastgezeten donderdagavond op weg naar huis vlakbij Oosterhesselen. Gelukkig waren er medeweggebruikers die hem geholpen hebben weer los te komen. En dat allemaal door een idioot die bij het linksaf slaan wel heel erg de binnenbocht nam

Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Oh ja, ook nog wel even het vermelden waard. Celoontje kwam 1e kerstdag vanuit het land aandraven (hij was helemaal achterin) tot voor bij het draad. En er was helemaal niks aan te zien
Zo'n mooi beheerst drafje in een lekker vlot tempo.

Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Owwwwwwwwwwwww wat een mooi kerstkadootje Aniet, super!!!!!!!!!!!!!
- Senna&Cajra
Dat is weer een zorg minder Anita. Fijn hoor dat je kereltje weer goed loopt