Al kletsend over ons booggewelf,alweer toe aan C'tjes dl 11
Re: Al kletsend over ons booggewelf,alweer toe aan C'tjes dl
Jaaa, is zelfs verplicht, haha.
Ik zal dus nooit meer een goede ruiter worden, haha, want ben lang geen 15 keer op de grond beland en die ga ik ook niet meer halen.
Ik zal dus nooit meer een goede ruiter worden, haha, want ben lang geen 15 keer op de grond beland en die ga ik ook niet meer halen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Oooh maar Anita... het hoeft ook maar 7x
Ben bezig met de foto's.. nog 5 minuutjes...

Ben bezig met de foto's.. nog 5 minuutjes...
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

19 april 2009 heb ik deze foto gemaakt van Castor:

Nu staan de fruitbomen weer zo mooi in bloei en wilde een soortgelijke foto van Castor maken. Net een iets andere plek, maar wel de bloesem op de achtergrond.

Ik vind hem zelf niet meer zoveel veranderd als ik de foto's vergelijk. Hij heeft wel een zwaardere boeg en hals gekregen.
Tussendoor is hij nog wel erg veranderd geweest, maar dat waren vooral voorjaars/zomer spekkies die er gelukkig weer aardig af zijn. Dat wil ik overigens ook dit jaar graag weer zo proberen te houden.
Ik ga binnenkort eens een overzicht topic maken met foto's van begin tot nu. Vind ik zelf ook wel leuk om weer eens op een rijtje te hebben. Ik vrees wel dat het veel foto's kunnen gaan worden dan
Is dat heel erg??

Nu staan de fruitbomen weer zo mooi in bloei en wilde een soortgelijke foto van Castor maken. Net een iets andere plek, maar wel de bloesem op de achtergrond.

Ik vind hem zelf niet meer zoveel veranderd als ik de foto's vergelijk. Hij heeft wel een zwaardere boeg en hals gekregen.
Tussendoor is hij nog wel erg veranderd geweest, maar dat waren vooral voorjaars/zomer spekkies die er gelukkig weer aardig af zijn. Dat wil ik overigens ook dit jaar graag weer zo proberen te houden.
Ik ga binnenkort eens een overzicht topic maken met foto's van begin tot nu. Vind ik zelf ook wel leuk om weer eens op een rijtje te hebben. Ik vrees wel dat het veel foto's kunnen gaan worden dan

Is dat heel erg??

Castor

Mooi worden ze uiteindelijk toch? eerst denk je,wat moet er worden van zo,n klein hummeltje,
maar uiteindelijk is dit het resultaat
maar uiteindelijk is dit het resultaat

Nou Inge.. ik dacht elk jaar al dat ik een stoere grote fjord had.. maar als ik nu die foto's terug zie van toen hij 1 jaar of 2 jaar was... 
Dan was hij stiekum toch nog niet zo'n groot paard. Stoer en knap wel natuurlijk. Dat is hij altijd al geweest

Dan was hij stiekum toch nog niet zo'n groot paard. Stoer en knap wel natuurlijk. Dat is hij altijd al geweest

Castor

arme Michelle....ik hoop dat je verdriet toch een plekje weet te vinden op de achtergrond...wat schrijf ik dat weer krom, maar je snapt vast wat ik bedoel...
Jij vindt 'm niet veel meer veranderd Ilona, maar ik vind toch wel duidelijk veel verschil in de foto's qua 'volwassenheid'
En de eerste val van Hay...toe maar....Ik ben al 3 keer van Cos gevallen
waarvan 2 keer samen met Cos, tel daarbij dat ik vroeger (echt, heus, ik maak geen grapje maar wel 20 jaar geleden dus) altijd op paarden reed die liever op 2 benen liepen dan 4 en dan kom ik ruim aan de 7 keer en ik vind mezelf toch geen fantastische amazone 
Eergisteren hadden we een primeur...voor het eerst met P.C. en Cos op buitenrit. Mijn vader en Cayleigh op het karretje met P.C. en ik met Cos. Met een grote tractor met aanhanger vond ik het even heel spannend maar Cos versnelde even en een dribbeltje en dat was alles en ik denk ook nog dat hij dat voornamelijk deed omdat ik op z'n rug zat te zenuwen. Scheelt natuurlijk ook dat P.C. erbij was...als ik al van een paard zou durven zeggen dat hij/zij bomproof is...dan is hij het wel.
Stukje bos in de schaduw, lekker windje langs het kanaal...heerlijk ritje en ook de langskomende boot deed de mannen poown niets. Cos vond het engste aan de hele rit het afspuiten op stal
(en toen bedacht ik me dat hij dat waarschijnlijk nog nooit meegemaakt heeft)
oh...en nog iets...VROLIJK PASEN
Jij vindt 'm niet veel meer veranderd Ilona, maar ik vind toch wel duidelijk veel verschil in de foto's qua 'volwassenheid'

En de eerste val van Hay...toe maar....Ik ben al 3 keer van Cos gevallen

Eergisteren hadden we een primeur...voor het eerst met P.C. en Cos op buitenrit. Mijn vader en Cayleigh op het karretje met P.C. en ik met Cos. Met een grote tractor met aanhanger vond ik het even heel spannend maar Cos versnelde even en een dribbeltje en dat was alles en ik denk ook nog dat hij dat voornamelijk deed omdat ik op z'n rug zat te zenuwen. Scheelt natuurlijk ook dat P.C. erbij was...als ik al van een paard zou durven zeggen dat hij/zij bomproof is...dan is hij het wel.
Stukje bos in de schaduw, lekker windje langs het kanaal...heerlijk ritje en ook de langskomende boot deed de mannen poown niets. Cos vond het engste aan de hele rit het afspuiten op stal

oh...en nog iets...VROLIJK PASEN

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Hmmm, ik word hebberig van je foto's Ilona. Zonder mijn.album erop zou het prima staan in mijn bestand, hint, hint.
Ik vind Castor toch ook nog wel veranderd hoor, hij is echt meer volwassen geworden. Mooie kerel is het, fijn dat ik hem volgende maand echt ga ontmoeten.
Jullie ritje klinkt heerlijk Nathalie. Dat is vast voor herhaling vatbaar.
Ik vind Castor toch ook nog wel veranderd hoor, hij is echt meer volwassen geworden. Mooie kerel is het, fijn dat ik hem volgende maand echt ga ontmoeten.
Jullie ritje klinkt heerlijk Nathalie. Dat is vast voor herhaling vatbaar.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wordt geregeld Anita!
Castor is zeker wel veranderd, maar vanaf 3 jaar zijn de verschillen niet meer zo enorm als de eerste 3 jaar. Logisch ook natuurlijk. Volwassener is hij (in zijn uiterlijk
) zeker geworden. Trouwens, in zijn gedrag ook.
Lekkere rit Natalie! Gaan juliie vast nog eens doen zo
Castor is zeker wel veranderd, maar vanaf 3 jaar zijn de verschillen niet meer zo enorm als de eerste 3 jaar. Logisch ook natuurlijk. Volwassener is hij (in zijn uiterlijk

Lekkere rit Natalie! Gaan juliie vast nog eens doen zo

Castor

Voor degene die een overdosis Castor wil:
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=43136
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=43136
Castor

Mooie foto's zo met die boom er achter Ilona. Dat van ieder jaar denken dat je al zo'n knaap hebt, heb ik ook hihi. Al vind ik 'm nu wel heel hard veranderd tov vorig jaar. Hij is veel zwaarder geworden en voor mijn gevoel gegroeid ook. Op z'n vbon's meet ik 'm op 1.49, maar op mijn manier blijf ik toch plakken op 1.46,5.
Heerlijk zo'n ritje Nathalie! Toch wel heel fijn dat jullie PC terug 'moesten' nemen he?!
Ik heb vandaag nog maar eens in de bak gereden, met die strakke wind was het nog best lekker ook. Hay had er flink de pas in dus we hebben mooi veel galopwerk gedaan, de lange stukken galop buiten beginnen z'n vruchten af te werpen lijkt wel, het gaat 'm steeds makkelijker af.
Vandaag voor de laatste keer naar de osteo geweest. Nu ik niet meer zo'n kl*te eind in de auto zit is m'n rug er weer op verbeterd gelukkig, zat maar een lichte spanning op. Fijn zo, scheelt me weer 58 euro in de maand
Heerlijk zo'n ritje Nathalie! Toch wel heel fijn dat jullie PC terug 'moesten' nemen he?!
Ik heb vandaag nog maar eens in de bak gereden, met die strakke wind was het nog best lekker ook. Hay had er flink de pas in dus we hebben mooi veel galopwerk gedaan, de lange stukken galop buiten beginnen z'n vruchten af te werpen lijkt wel, het gaat 'm steeds makkelijker af.
Vandaag voor de laatste keer naar de osteo geweest. Nu ik niet meer zo'n kl*te eind in de auto zit is m'n rug er weer op verbeterd gelukkig, zat maar een lichte spanning op. Fijn zo, scheelt me weer 58 euro in de maand

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Is toch ook een mooie maat Jil. Mijne is op zn van bons gemeten op 1.49m, jaar erna op zijn van olafs 1.48 en op manege voor we verhuisden toch echt op normale manier 1.49 en een beetje.
Orion mist haar nu wel vreselijk. Hij eet en drinkt wel, maar kijkt zo zorgelijk. Hij is echt heel erg unhappy zonder Cyra. We proberen hem maar af te leiden en veel te doen met hem, maar zodra die alleen is staat die heel zielig in een hoekje. Hoop echt dat mevrouw snel gedekt is want als hij zo een maand of 2 door moet gaat die dat niet redden.
Orion mist haar nu wel vreselijk. Hij eet en drinkt wel, maar kijkt zo zorgelijk. Hij is echt heel erg unhappy zonder Cyra. We proberen hem maar af te leiden en veel te doen met hem, maar zodra die alleen is staat die heel zielig in een hoekje. Hoop echt dat mevrouw snel gedekt is want als hij zo een maand of 2 door moet gaat die dat niet redden.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Laat hij je wel slapen 's nachts An?
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Arme Orion...
Is mevrouw de geit alweer bevallen en terug naar huis? Of is geitengezelschap niet genoeg voor Orion.
Hopen maar dat Cyra snel warm loopt voor Karant!

Hopen maar dat Cyra snel warm loopt voor Karant!
Castor

Celoon heeft nu al een paar dagen gewerkt met Jeroen. Hij heeft een cirkel uitgezet in de bak en daar wordt Celoon los in gelongeerd. Kan na een paar dagen merken dat het hem al wat gemakkelijker afgaat.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ja dat wel, maar je hoort in huis amper dat er iets op de deel gebeurd. Overdag hoor je hem constant roepen. In de nacht schuifelt hij veel en als je kijkt door het raam staat die de hele tijd naar de deur te kijken. Als die mee gaat naar buiten vliegt die bijna de trailer in.Anita45 schreef:Laat hij je wel slapen 's nachts An?
Hij zal wel wennen, maar is wel zielig om te zien hoe die aan haar gehecht is. Zeker omdat we niet weten wanneer madamme thuis kan komen. Kemkers zou bellen zodra ze gedekt kan worden, maar heb nog niks gehoord, dus Maurits zal haar wel niet hengstig bevonden hebben hihi. Jij had ook niks van hem gehoord denk ik toen je Meline ophaalde?
Edit: Fijn dat Celoon ook weer wat aan het werk kan. Dan kan die binnenkort weer mee naar Vene? Ik geloof dat ik tot 10 mei (dus nog 2 keer) training heb, dan examen (moet maar zien of ik dat ga doen met haar) en dan kan je bellen als je niet alleen op stap MAG met hem hihi.

Stuur je even PB Anna, moet die van jou ook nog beantwoorden die ik vannacht ontdekte, hihi. Gisteren bijna niet achter de computer gezetn.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Zeker lekker naar je veulentje zitten kijken he hihi, geef je groot gelijk whaha. ZOu ik ook doenAnita45 schreef:Stuur je even PB Anna, moet die van jou ook nog beantwoorden die ik vannacht ontdekte, hihi. Gisteren bijna niet achter de computer gezetn.

Nee maar weinig veulentje gekeken. Gisterochtend samen naar het gemeentehuis om allebei een nieuw paspoort aan te vragen. Tegen de middag thuis, even de dieren hier verzorgd en toen met de trailer op stap om Meline en Hindra te halen. Onderweg in Norg een tussenstop gemaakt en daar een hapje gegeten. Toen door naar Roderesch, daar koffie en thee gedronken en toen Meline en Hindra op de trailer en naar huis. Daar moeder en dochter nog een uurtje op de wei gehad en toen op stal want we moesten 's avonds weer weg voor het bouwen van een praalwagen voor het feest hier in de Broekstreek in augustus.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Goed dat jullie Celoon aan het lopen gezet hebben Anita
Zal voor hem uiteindelijk ook wel lekkerder gaan voelen.
Kun je geen leenpaardje regelen Anna? Voor de tijd dat Cyra uit logeren is? Of wil Orion alleen Cyra...?

Zal voor hem uiteindelijk ook wel lekkerder gaan voelen.
Kun je geen leenpaardje regelen Anna? Voor de tijd dat Cyra uit logeren is? Of wil Orion alleen Cyra...?
Castor

Nee Orion wil wel een leenpaardje, maar ik wil dat zelf liever niet.
Als ik hem namelijk mee neem om te rijden blijft een leenpaardje alleen achter en dat vind ik dus niks. Als het zover komt dat er wel een leenpaardje komt betekend het dus dat Orion ook thuis moet blijven en we niet meer op buitenrit kunnen. Dat zou dus echt een laatste optie zijn. Kijk het even tot het weekend aan en als het dan nog niet beter gaat ga ik op zoek naar een 'leasepoownie'.
Als ik hem namelijk mee neem om te rijden blijft een leenpaardje alleen achter en dat vind ik dus niks. Als het zover komt dat er wel een leenpaardje komt betekend het dus dat Orion ook thuis moet blijven en we niet meer op buitenrit kunnen. Dat zou dus echt een laatste optie zijn. Kijk het even tot het weekend aan en als het dan nog niet beter gaat ga ik op zoek naar een 'leasepoownie'.