Oeps..... mislukt? of gelukt? chocotofje gecreerd.

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Genista

Re: Oeps..... mislukt? of gelukt? chocotofje gecreerd.

Bericht door Genista » do 08 dec 2011, 11:07

Oooh ik vind het juist leuk!!!! *o/* Ik hou wel van iets aparts... juist wat anderen weer niet hebben....
Enne.. ik ken je niet persoonlijk... maar alleen van je leuke, vrolijke en knotsgekke topics hier op fjordenwereld... en dan vind ik dit HELEMAAL super bij jou passen :))

Hardstikke leuk dus!!
Jowien

Bericht door Jowien » do 08 dec 2011, 19:55

Ik zou die bolletjes in Sjol haar liezen nog wel weg halen, dat ziet er echt niet uit. De rest kan wel. Ik hou wel van goed nadenken over het functionele, zonder bang te zijn om anders dan anderen te zijn. Het gaat om je paard tenslotte, die moet zich er lekker bij voelen.
Ik laat ook de buik er altijd in, ik snap niet dat mensen de buik scheren. Lijkt me voor het paard zo vervelend koud en met regen ook erg koud.
Waarom heb je bij Chocotof wel bovenop zijn kont zijn wol laten zitten, en bij Sjol niet?
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
Sjolvir

Bericht door Sjolvir » vr 09 dec 2011, 11:33

Jowien schreef:Ik zou die bolletjes in Sjol haar liezen nog wel weg halen, dat ziet er echt niet uit. De rest kan wel. Ik hou wel van goed nadenken over het functionele, zonder bang te zijn om anders dan anderen te zijn. Het gaat om je paard tenslotte, die moet zich er lekker bij voelen.
Ik laat ook de buik er altijd in, ik snap niet dat mensen de buik scheren. Lijkt me voor het paard zo vervelend koud en met regen ook erg koud.
Waarom heb je bij Chocotof wel bovenop zijn kont zijn wol laten zitten, en bij Sjol niet?
Lief flufjes bij Sjol gaan nog sneuvelen, die zaten er andere jaren ook niet.
Voorkant blijft wel, zo beschadigd ze niet door de deken en ze werkt nu toch niet zo heel veel meer, dus niet zo erg.

Toobs heeft wolletje nog op zijn kont, omdat ie vorig jaar winter heel blij werd :+ . En ik had bedacht dat ik met hoofd in de bakrand geen goed idee was.
Eerst kijken wat ie gaat doen als het koud is met dit kapsel.
Gaat dat goed, dan gaat volgende keer zijn bovenkant ook kaal.
Is dus meer uit veiligheid dat dat er nu nog opzit. :D
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Plaats reactie