Dat mis ik dus ook! Kan je dat er later nog op laten zetten, die vast zet ringen aan de buitenkant?Vera schreef:vastzet ringen aan de buitenkant! Toen wij de mentrailer kochten zaten die er niet aan, sta je daar met je paard in de hand als je hem wilt optuigen......
En een hooinet haak is inderdaad ook erg handig, zat er ook niet in, dan mis je het pas.
Waar moet ik op letten als..........
Re: Waar moet ik op letten als..........
ja dan vervangen ze een bout van je fame door een met een ring eraan, zittie meteen goed stevig.
Hooiophanghaakjes zitten altijd te ver weg is mijn ervaring, altijd in de punt en daar kunnen ze niet bij
Hooiophanghaakjes zitten altijd te ver weg is mijn ervaring, altijd in de punt en daar kunnen ze niet bij

Dankje! Ga als ik er toch weer een keer ben wel even vragen.Viv schreef:ja dan vervangen ze een bout van je fame door een met een ring eraan, zittie meteen goed stevig.
We hebben dus ook geen hooinet dingetje, maar wel een stang vooraan waaraan we het vast maken, werkt ook goed. Als het net bijna leeg is en de trailer staat stil, dan maken we hem gewoon vast aan de ketting.
- Ilonka
Janneke ik heb geen foto's van mijn vol gepakte trailer, maar ik ga vrijdag met Gerritje rijden ik zal eens kijken of ik er wat zooi in kan doen en een foto kan maken.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.