Dani's losse achterbeentjes...

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Anna_Dani

Re: Dani's losse achterbeentjes...

Bericht door Anna_Dani » wo 13 jul 2011, 14:11

Ik heb mijn verzekering gesproken en zij zeggen: De gene die eist, bewijst. Er is volgens mij niemand die het heeft zien gebeuren en die kan verklaren dat het ook daadwerkelijk door Dani is gekomen (ze kan bij wijze van net zo goed gevallen zijn). Dus ik moet inderdaad mijn verklaring gaan opgeven en zij ook. Er was wel iemand op stal, haar partner, maar die heeft het niet zien gebeuren omdat ze in de stal stond. Dus zij moet het kunnen bewijzen dat het Dani's achterbeentjes waren en ik zal inderdaad mijn verklaring afleggen wat ik heb gehoord. Lianne heeft mij ook nooit zelf ingelicht, dat heb ik een paar dagen via via gehoord... Ook raar toch? Mijn verzekering vertrouwt het verhaal iig niet helemaal en ik wil alleen maar dat het eerlijk wordt opgelost. Gelukkig ben ik wel gerust gesteld door de verzekering. De vrouw die ik sprak gaf aan dat mijn verzekering alle kosten dekt, ook in het geval van blijvende invaliditeit. Ik heb geen eigen risico en er worden dus ook geen euries bij mij in rekening gebracht. Tot zo ver..
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
Mieke

Bericht door Mieke » wo 13 jul 2011, 17:13

Volgens mij sta je aardig sterk, het blijft voor haar eigen risico, ze zou het net zo goed op de verzekering van de eigenaar van de stal kunnen verhalen omdat het op zijn terrein gebeurt is.
Voor de kosten die zij maakt is ze verzekerd en haar werkgever is a helemaal verzekerd tegen de kosten die hij gemaakt heeft.
Ctje :)
nadinefjorden

Bericht door nadinefjorden » wo 13 jul 2011, 17:48

Maar die vriend kan wel verklaren dat dani aan kwam rennen zonder lianne en dat ze daarna een gebroken arm had, en debra dat ze rond die tijd dani inderdaad binnen zou halen.

Blijft raar dat ze ruim een half jaar na dato pas aankomt met dit, ik zou als ik het zou doen meteen werk van maken en niet 7 maanden later

Zou me er niet al te druk over maken
Viv

Bericht door Viv » do 14 jul 2011, 05:20

Anna_Dani schreef:Lianne heeft mij ook nooit zelf ingelicht, dat heb ik een paar dagen via via gehoord... Ook raar toch? Mijn verzekering vertrouwt het verhaal iig niet helemaal en ik wil alleen maar dat het eerlijk wordt opgelost. .
Op dit punt sta je dus heel sterk, en daarbij komt ook nog: wellicht heeft zij een handeling verricht waardoor Dani (mits het verhaal verder klopt) los brak en uit sloeg. Ook nog zo'n leuk puntje.
Maar het is raar dat ze jou niet heeft ingelicht, zou toch het eerste zijn wat ik zou doen, eigenaar van het paard bellen :? >;)

Of is ze op weg naar huis met dr fiets gevallen en dacht van, ach die Dani staat toch al bekend als een meppert, geven we die gewoon de schuld, haar vriend zal natuurlijk niet zeggen dat het niet zo is ;)

Raar geval meis, sterkte ermee.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
foss

Bericht door foss » do 14 jul 2011, 06:15

Het is zeker een raar verhaal ben het met Viv eens laat ze het maar bewijzen en als ze dat niet kan ben je toch klaar.

Naar mijn mening is dit verhaal verzonnen arme Dani komt als slecht paard te staan.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Mieke

Bericht door Mieke » do 14 jul 2011, 06:50

Maar waarom zo'n verhaal verzinnen. Al zal ze door Dani gemept zijn, dan nog heeft ze weinig te verhalen als ze zonder toestemming bij Dani in de paddock stond.
Jilly

Bericht door Jilly » do 14 jul 2011, 07:00

Ik zou gewoon eerlijk vertellen wat je te weten bent gekomen (en vooral HOE). Jouw verzekering gaat niet klakkeloos uitbetalen zonder een sterk verhaal van de tegenpartij.
Denk dat het vooral belangrijk is dat je aangeeft dat jij er niet was, je Lianne nooit de toestemming hebt gegeven om iets met Dani te doen en dat ze het niet aan jou is komen melden.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Sjolvir

Bericht door Sjolvir » do 14 jul 2011, 07:01

hmmmm, wat er had moeten gebeuren is direct claimen, vanaf de kant van diegene die mep heeft gehad.
Althans als ik mep zou hebben gehad, had ik het direct doorgegeven aan mijn verzekering en die het lekker laten uitzoeken.

Is wel zo verstandig omdat je nooit weet wat voor gevolgen het zal hebben op langere termijn zo'n blessure.

Overigens apart dat ze niet direct met kerst al gemeld had dat ze flinke tik had gehad.
smsje had toch wel gekund lijkt me?
Overigens zie ik het nut er niet van in, om een paard de schuld te geven als ze bv van haar fiest was gevallen.
Dus denk dat paard er wel degelijk wat mee van doen had.

Qua verzekering zou ik zeggen laat het ze lekker onderling uitvechten en je er vooral niet druk om maken.
Zij doet haar verhaal, jij de jouwe (jij hebt niets gezien, dus kan er weinig over zeggen) en dan kunnen
de verzekeraars elkaar lekker lastig vallen.

Overigens 2? jaar geleden alweer, ook gevalletje verzekering.
Overigens heb ik dat toen direct voorgesteld, slachtoffer wilde eerst niet eens.
Nu blij dat ik haar er toen op heb geattendeerd dat ze beter mij wel aansprakelijk kon stellen, voor het geval dat...
(3 maand later bleek dat ze haar rug gebroken had, hadden ze gemist op de foto's... oeps... )
Heeft verzekering ook fijn onderling uitgevochten, hilarische was in mijn geval dat slachtoffer en dader
bieden dezelfde verzekering hadden, dus links of rechts om...
Betalen moesten ze toch.
Hebben ze ook keurig gedaan, incl. uitkering vanwege langdurige schade...

Heb ze laatst nog gebeld met de mededeling.. heb 3e paard... maar was geen probleem viel ook gewoon onder mijn WA.

Dus lekker het probleem bij je verzekeraar dumpen!!!
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Anna_Dani

Bericht door Anna_Dani » do 14 jul 2011, 08:44

Ja ik heb mijn verklaring gisteren geschreven en ga hem zo nog eens goed bekijken. Daar staat in wat ik heb gehoord via de mensen op stal en Lianne. En er staat dat ik er niet bij was. En dat ik het vermoeden heb dat Dani opgejut is, want als ze schrikt gaat ze stilstaan en naar het gevaar kijken. Maar nogmaals, ik was er niet bij. Het kan net zo goed een ander paard zijn geweest en ze zou ook net zo goed gestruikeld kunnen zijn. Als zij kan aantonen en bewijzen dat het Dani was, dan vind ik het ook prima en dan ben ik goed verzekerd. Dus ik maak me niet druk. Haar partner is natuurlijk belanghebbende en daar wordt ook rekening mee gehouden als zij haar verklaring als getuige aflegt (partner is een vrouw btw). Verder hanger er camera's, maar ik weet niet in hoeverre die het hebben gefilmd en opgenomen. Thanks voor alle tips en support :)
Jankeke

Bericht door Jankeke » do 14 jul 2011, 10:19

Anna_Dani schreef: Haar partner is natuurlijk belanghebbende en daar wordt ook rekening mee gehouden als zij haar verklaring als getuige aflegt (partner is een vrouw btw). Verder hanger er camera's, maar ik weet niet in hoeverre die het hebben gefilmd en opgenomen. Thanks voor alle tips en support :)
FF of topic: wat is hiervan de toegevoegde waarde???
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Kelly

Bericht door Kelly » do 14 jul 2011, 10:27

Jankeke schreef:
Anna_Dani schreef: Haar partner is natuurlijk belanghebbende en daar wordt ook rekening mee gehouden als zij haar verklaring als getuige aflegt (partner is een vrouw btw). Verder hanger er camera's, maar ik weet niet in hoeverre die het hebben gefilmd en opgenomen. Thanks voor alle tips en support :)
Ze refereert naar Nadine haar posts, die schrijft vriend. Dus Anna legt hier uit dat het een vrouw is ;)
Niet meteen je haren overeind zetten Janneke :(:)
:L Taco :L Adorno :L Perla :L Gylfi :L
Gerritje

Bericht door Gerritje » do 14 jul 2011, 10:33

Ik had niet begrepen dat het nu pas bij de verzekering aangekaart wordt. Raar. Dat moet je toch meteen doen.
Probeer het allemaal aan de verzekering over te laten. Ook wat jij verklaard aan de verzekering. Als je haar tegenkomt of anderen die hier bij betrokken zijn, en ze beginnen erover, zeggen dat de verzekering het onderling regelt. Dan krijg je er zelf hopelijk het minste last van, ook als de uitslag wellicht voor haar minder gunstig is.
---
Mieke

Bericht door Mieke » do 14 jul 2011, 10:45

Je hoeft helemaal niet direct alles bij de verzekering neer te leggen, alleen is het voor het slachtoffer wel het slimste om te doen omdat de verzekering dan direct overal bovenop kan gaan zitten.
Ik ben momenteel al 2 jaar bezig met de verzekering voor mijn voet, hoor nooit wat van de tegenpartij en de verzekering maar betalen :P
Met Bart heb ik het destijds wat anders geregeld, daar heb ik alleen de kosten verhaald die gemaakt zijn, verzekering die ik nu voor mn voet heb trek ik alles uit wat er maar uit kan komen maar met een miljoenenbedrijf als tegenpartij maakt dat ook niet zoveel uit denk ik...

Zolang jij niks van de verzekering hoort, zou ik ook niks van me laten horen. Ze weten je wel te vinden hoor..
Anna_Dani

Bericht door Anna_Dani » do 14 jul 2011, 12:52

Kelly schreef:
Jankeke schreef:
Ze refereert naar Nadine haar posts, die schrijft vriend. Dus Anna legt hier uit dat het een vrouw is ;)
Haha inderdaad, en Viv zei ook vriend. Vandaar..
Amber_

Bericht door Amber_ » do 14 jul 2011, 13:58

Ik kan me niet voorstellen, dat iemand gaat verzinnen dat hij gemept is door een paard.. 8)7 ?
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Jankeke

Bericht door Jankeke » do 14 jul 2011, 15:57

Anna_Dani schreef:
Kelly schreef:
Haha inderdaad, en Viv zei ook vriend. Vandaar..[/quote]

Okee, mijn haren liggen weer plat! Dat van die posts had ik niet in de gaten. Sorry!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Viv

Bericht door Viv » do 14 jul 2011, 18:59

Geeft niks Jan, strijkt Jan dr haartjes weer glad :D Tegenwoordig is alles mogelijk maar kon het uit de posts niet opmaken :D
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Plaats reactie