11 mei komt cesar naar nederland (heineken music hal) misschien een kaartje voor haar kopen?
Je kan ook nog honden aanmelden voor het programma, staat op de website. Maar ik ben bang dat dit ook niet zal helpen als ze zelf niet gaat veranderen.
Laatste optie voor de hond.
Re: Laatste optie voor de hond.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Chihuahua's zijn nu eenmaal zo, zijn hondjes met een rotkarakter. Dat zie je toch op tv, dat ze allemaal zo zijn en dat cesar het dan moet oplossen. Als Cesar hier zou komen is het zo opgelost, hoeft zij niks aan te passen. Hij ziet ons aankomen in Amsterdam haha, misschien slipketting en stroomband om oma heen doennina1993 schreef: Verder, jullie zeggen dat oma het probleem is, maar waar vindt oma zelf dat het probleem ligt?

En wij zijn de reden dat ze die rothond heeft moeten aanschaffen en wij zijn de reden dat zij nu bij ons in huis MOET wonen (wij hebben gezegd dat als ze dood ging wij wel voor die hond zouden zorgen dus ze kon hem daarom gerust nemen en we hebben gezegd dat ze mee mocht naar drenthe, anders zat ze wel wat vaker allen, dus wilde ze mee).
Mijn oma is heel apart kwa opvattingen. Alles wat gezegd wordt wordt zo opgevat dat andere haar heel raar aankijken. Zo kan ze bv tegen mensen die geen kinderen hebben omdat ze graag willen maar niet kunnen, maar wel goed zijn met honden ronduit zeggen: jij hebt geen eens kinderen, hoe kan je dan een hond opvoeden. Als onze jack russel blaft en je zegt NEE, dan gaat oma haar aaien en zegt ze tegen mij dat dat dier ook niks mag van mij.
Tegen vreemden doet ze net of er NIKS aan de hand is. Ze wil niet luisteren, ze wil niet aanpassen en als het geen wil is, dan is ze gewoon zo dement aan het worden dat ze het niet kan. Dierenarts heeft ook gezegd tegen haar gezegd dat het aan haar zelf ligt, maar nee het komt door het rotkarakter van die hondjes. Vriendin van me is gedragstherapeute en die zegt ook dat oma het op moet lossen, die moet hem gaan negeren (maar dta is al 9 maanden bekend). Op de hondenschool zeggen ze dat we ze het zelf uit moeten laten vechten onderling (maar dat was toen die het tegen de mops had, nog niet met de herder).
Mir dr idee is denk ik nieteens zo slecht. Als er onrust in de roedel komt zal je idd net zien dat mijn hondje weer de dupe is zoals Claudia het zegt. Oma is gewoon nog veel frustrerender dan die hond, misschien moet ik oma op marktplaats aanbieden

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
- Thessa Keizer
Ik zeg, 7 mei naar Cesar!!
Hij komt naar Nederland, ik heb ook kaartjes, 7 mei Heineken Music Hall Amsterdam!!!
Hij komt naar Nederland, ik heb ook kaartjes, 7 mei Heineken Music Hall Amsterdam!!!
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!