Laad probleem bij haflinger; ACTIE foto van't staken
Re: Laad probleem bij haflinger; Update ; Hulp erbij gehaald
Zij doet de 'monty roberts' manier.
Annemarie van der Toorn uit Oudenhoorn(zie site) geeft cursussen op deze manier. Bij een paard wat de stang neit accepteert doen ze idd eerst de klep dicht maar zoals ik al lees, moet hij eerst maar eens de beginselen leren.
Annemarie van der Toorn uit Oudenhoorn(zie site) geeft cursussen op deze manier. Bij een paard wat de stang neit accepteert doen ze idd eerst de klep dicht maar zoals ik al lees, moet hij eerst maar eens de beginselen leren.
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
Fijn zeg!! Goed dat je er hulp bij hebt gehaald.
Zorg dat je het zelf ook nog een keer doet als zij erbij is, maar niet direct helpt zeg maar!!
Zorg dat je het zelf ook nog een keer doet als zij erbij is, maar niet direct helpt zeg maar!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ja, ze wil het eerst volledig zelf kunnen met Alex en daarna mag de eigenaresse het een keer doen!
Dus ben erg benieuwd..
Dus ben erg benieuwd..
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Even een nieuwe update voro wie zich interesseert 
Mevrouw karin was vorige week maandag voor de eerste keer geweest, toen ging het steeds een stukje beter die dag.
Dinsdag was ze weer geweest, en kwamen we niet verder maar kreeg ze hem wel het zelfde als de dag ervoor.
Nu was ze er zaterdag weer, maar helaas ging het deze dag helemaal niet goed..
Zie foto hieronder..

Karin weet even niet hoe verder. Ze zit op cursus bij Annemarie van der Toorn, en gaat het bij haar na vragen hoe we nu verder moeten..
Tis wat, zo'n eigewijze haflinger !

Mevrouw karin was vorige week maandag voor de eerste keer geweest, toen ging het steeds een stukje beter die dag.
Dinsdag was ze weer geweest, en kwamen we niet verder maar kreeg ze hem wel het zelfde als de dag ervoor.
Nu was ze er zaterdag weer, maar helaas ging het deze dag helemaal niet goed..
Zie foto hieronder..

Karin weet even niet hoe verder. Ze zit op cursus bij Annemarie van der Toorn, en gaat het bij haar na vragen hoe we nu verder moeten..
Tis wat, zo'n eigewijze haflinger !

Faira (Orsta X Manus)
Yoep (KWPN)

Yoep (KWPN)
- ukoldaatje
Re: Laad probleem bij haflinger; ACTIE foto van't staken
Poeh..heftige reactie van de haf..
Ben benieuwd wat ze voor plan van aanpak gaan maken.
Ben benieuwd wat ze voor plan van aanpak gaan maken.
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
wel mooie haf haha, en als je n 2 paards trailer neemt waar al 1 paardje rustig instaat?
haha ja dat wel
Dit is een tweepaards; We hebben Faira van mij er naast gezet de eerste paar keren, maar dit mocht ook niet helpen. Het probleem voor hem is niet zozeer het naar binnen gaan, maar de stang er achter en de klep dicht..
We zullen af moeten wachten wat Annemarie van Toorn haar idee is!

We zullen af moeten wachten wat Annemarie van Toorn haar idee is!
Faira (Orsta X Manus)
Yoep (KWPN)

Yoep (KWPN)