hi, die van mij steken hun hoofd over het draad, kan ze dan "droog" vangen.Ziggy schreef:ff denken hoor, ik ben donderdag met Vera op pad geweest, weet alleen niet meer wat ik aan hadOja weet het alweer, ik had mijn spijkerjasje aan, fietser weet ik niet, want was alleen op pad.
En in Limburg was het ook blubber hoor, dus daar zijn die van mij wel aan gewend. En ik moet de wei wel in, want ik moet het halster omdoen om ze eruit te halen, dus moet dan toch die drek in
help, wat is wijsheid?
Re: help, wat is wijsheid?
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
die zijn goed afgericht, alleen dan nog zou ik de drek in moeten, want het hek gaat naar binnen open
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

- nobbygaard
Ik zou het ook niet doen hoor Clau, maar dat begreep je gisteren wel. Je bent te veel kosten aan verbruik kwijt.
Als ik jou was zou ik in je oldtimer gewoon eens gaan rond rijden in de buurt en overal waar je maar een paard ziet staan, het erf op lopen en vragen of ze iets hebben of weten.
Als ik jou was zou ik in je oldtimer gewoon eens gaan rond rijden in de buurt en overal waar je maar een paard ziet staan, het erf op lopen en vragen of ze iets hebben of weten.
dat laatste heb ik dus al gedaan met Samantha toen ik hier net woonde, maar ik heb besloten dat ik lekker blijf staan waar ik sta en gewoon mijn ogen en oren open hou voor eventuele andere opties.
Woensdag ben ik vrij, dus dan ga ik even een praatje maken met de weide eigenaar om gebruik te maken van zijn bak.
Gisteravond in bed lag ik nog te denken om misschien 1 keer in de week les te gaan nemen bij Waalzicht, dit n.a.v mijn besluit voor volgend jaar fjordsport

Woensdag ben ik vrij, dus dan ga ik even een praatje maken met de weide eigenaar om gebruik te maken van zijn bak.
Gisteravond in bed lag ik nog te denken om misschien 1 keer in de week les te gaan nemen bij Waalzicht, dit n.a.v mijn besluit voor volgend jaar fjordsport

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd