Over de A15 met Vera
Re: Over de A15 met Vera
Knap dat je het durft en dat je paardje zo braaf blijft hoor

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
@Annalynn: ik zou daar dan ook niet overheen rijden hoor, dat kan idd gevaarlijke situaties opleveren. Als het bij ons zo zou zijn, dan zou ik gewoon 1 van de viaducten onder de A15 door pakken. 
@Kalmiya: (sorry weet je eigen naam ff niet) De eerste keer vond ik het ook wat spannend, maar nou is het de gewoonste zaak van de wereld geworden. Gisteravond wilden we doorrijden naar het viaduct onder de A15 door, maar toen maakte Vera al een beweging naar rechts om erover te gaan
@Janneke: ik beloof je dat we volgende week geen enge dingen gaan doen
@Anna: Ik vertrouw op Vera en zij op mij, dat is toch een hele belangrijke factor

@Kalmiya: (sorry weet je eigen naam ff niet) De eerste keer vond ik het ook wat spannend, maar nou is het de gewoonste zaak van de wereld geworden. Gisteravond wilden we doorrijden naar het viaduct onder de A15 door, maar toen maakte Vera al een beweging naar rechts om erover te gaan

@Janneke: ik beloof je dat we volgende week geen enge dingen gaan doen
@Anna: Ik vertrouw op Vera en zij op mij, dat is toch een hele belangrijke factor
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Stoer zeg!
Met mijn stage in Duitsland gingen we wel eens in het 'grote bos' rijden, en dan moest je ook via een brug over de snelweg van het ene naar het andere gebied, dat was alleen een stukje hoger en ging over 2x 5(dacht ik) snelweg. En dan moest je eerst nog onder een laag tunneltje door en helaas niet zo'n hoge afrastering....
Blijf over de A15 al eng genoeg vinden
Met mijn stage in Duitsland gingen we wel eens in het 'grote bos' rijden, en dan moest je ook via een brug over de snelweg van het ene naar het andere gebied, dat was alleen een stukje hoger en ging over 2x 5(dacht ik) snelweg. En dan moest je eerst nog onder een laag tunneltje door en helaas niet zo'n hoge afrastering....
Blijf over de A15 al eng genoeg vinden

STraks is die van jou zo ingebrugerd in de randstad dat ie bomen eng gaat vinden!
En auto's en viaducten zijn normaal...
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Wauww wat een ontzettend dapper stel zijn jullie!
Ik zou het je niet zo 1,2,3 na doen hoor ..
Ik zou het je niet zo 1,2,3 na doen hoor ..
Totally in love with my little girls ღ Charlotte,21-12-2007 ღ Jasmijn 16-07-2009 ღ
- walking through memory lane
bomen nog niet, maar bankjes in het park waren gisteravond ineens heel erg engSjolvir schreef:STraks is die van jou zo ingebrugerd in de randstad dat ie bomen eng gaat vinden!

Ik weet niet wie het enger zou vinden, ik of Tea..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Zou ook niks voor mij zijn, dapper hoor.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wat een braaf paard.. Brr, zou ech niks voor mij zijn! Vind het met de fiets al doodeng haha 

thnx voor de leuke reacties enne ook Exel gaat daar overheen hoor 

- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
hihi ja eng hoor, ik heb eerst bij iemand paarden gereden in pesse en om in het nationaal park het dwingelderveld te komen moest je de A28 over. En ja dat wilde je! maar oooh daar moest jje dus wel wat voor over hebben. ik vond het altijd doodeng. wij hadden ook niet van die hekken dus ik zag ze wel zo de diepte in springen in gedachten.
vorig jaar voor het eerst met lynda en die keek haar ogen uit, volgde de vrachtwagens en auto's van links naar rechts, vrolijk kijkend de A28 over. heb ik hem eindelijk e3ens ontspannen kunnen nemen...
vorig jaar voor het eerst met lynda en die keek haar ogen uit, volgde de vrachtwagens en auto's van links naar rechts, vrolijk kijkend de A28 over. heb ik hem eindelijk e3ens ontspannen kunnen nemen...
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
zonder dat hoge hek had ik het ook niet zo snel gedaan denk ik, maarja dat hoge hek geeft toch een stuk beveiliging he?

OOOOOO, hou op over dat hek en "in de diepte springen"!!!!!!!!!!!
Ben ik nou de enige die hier helemaal niet lekker van wordt????
"Niet lezen", kun je dan zeggen maar dat MOET ik wel doen

Ben ik nou de enige die hier helemaal niet lekker van wordt????

"Niet lezen", kun je dan zeggen maar dat MOET ik wel doen

All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Ahhhh arme Janneke, nou wees gerust bij ons staat er een heel hoog hek, dus daar kunnen ze niet springen

Ja er zijn hier best leuke parkjes om te rijden, alleen 3 daarvan liggen nou net aan de andere kant van de A15Gerritje schreef:braaf peerd.
enne je moet wat he als je wil rijden in de randstad ;-)

goed gedaan!
Zuks doe ik ook rustig hoor, we hebben fjorden tenslotte!
Zuks doe ik ook rustig hoor, we hebben fjorden tenslotte!
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
ja daarom, ze maken soms van stomme kleine dingetjes meer problemen dan met zoiets 

Die snelweg zou het probleem met Castor ook niet zijn denk ik, maar die strepen op de weg 
En onder viaducten door of door viaducten (hoe zeg je het), die vindt hij ook wat spannender.
Zal ook voor de automobilist wel een grappig gezicht zijn zo'n paard op het viaduct.

En onder viaducten door of door viaducten (hoe zeg je het), die vindt hij ook wat spannender.
Zal ook voor de automobilist wel een grappig gezicht zijn zo'n paard op het viaduct.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

ja nou je het zegt, daar had ik nog niet eens aan gedacht
Maar het zal idd wel een grappig gezicht zijn