Nog meer pics HK 2010
Re: Nog meer pics HK 2010
Suzan, ik ga met je mee, er wordt wel érg snel een mening gevormd... de beste stuurlui... enz... maar ja, dat blijft altijd...
Eerlijk gezegd vind ik toch wel dat er echt paarden bij zaten die gewoon slecht getoileteerd waren, die gra kwam echt zo de wei uit, hoorde namelijk van de eigenaar dat hij dag en nacht buiten loopt met andere hengsten, hij had ook lange manen die ze een dag van te voren hadden geknipt, hij had wel flink staan zweten op de trailer was ook doods bang om de trailer op te gaan hebben ze een uur mee lopen stunten, vandaar dat hij ook zo sloom was, beestje had geen energie meer, maar als je weet dat je aan de keuring mee gaat doen, dan zorg je er toch voor dat je van tevoren hier al een beetje mee oefent, of zie ik dat verkeerd?
En dit paardje komt dan van een stal die al langer in de fjorden en fellpony's zit.
En dit paardje komt dan van een stal die al langer in de fjorden en fellpony's zit.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
IK blijf Balony fan. Zo'n gaaf dier!