Mestonderzoek
Re: Mestonderzoek
Ik heb er geen ervaringen mee, maar als ik dit allemaal zo lees word ik hier niet vrolijk van. Ik bestel mijn wormspuiten gewoon bij Agradi nu ik ze niet meer in de winkel kan kopen en ontworm net als altijd gewoon ieder seizoen 1x (4x per jaar dus) wel wisselen ze bij mij vaak van weide (heb allemaal stukjes wei om het maar zo te noemen)
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

@ DeeDee: zo doen wij het ook, aantal keer per jaar via Agradi.nl geen gezeur met je dierenarts.
De een zegt dit de ander zegt dat het is moeilijk om te kiezen wat nu echt het beste is.
De een zegt dit de ander zegt dat het is moeilijk om te kiezen wat nu echt het beste is.
Mestonderzoek heeft alleen 'zin' bij volwassen wormen. Eitjes vinden ze lang niet altijd. Bloedonderzoek geeft meer zekerheid.
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
Marijke_ schreef:Ik gebruik de groene klei van Argiletz in poedervorm (kan je halen bij een natuurwinkel en zelf ook een heerlijk gezichtsmaskertje van nemen). Het gaat in poeder vorm over het voer (gerst/ haver) en dan maak ik het een beetje nat.
Is dat het zelfde als die vertagil? Dat schijn je namelijk ook zelf als mens te kunnen drinken om te ontslakken ofzo iets (1 theelepel poeder op kopje water ofzo)

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Of dat hetzelfde is weet ik niet, het is groene klei...Maar je kan het inderdaad ook zelf innemen. Als je diaree hebt of een rommelende buik werkt het erg goed. Het ziet er vies uit maar het is niet vies
.

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010