Naar buiten deel 2 (De F-jes)

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Anita
Contacteer:

Re: Naar buiten deel 2 (De F-jes)

Bericht door Anita » ma 01 feb 2010, 11:31

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties. De mannen zijn idd allemaal keurig opgevoed en daar ben ik zelf ook een groot voorstander van. Daar heb je alleen maar profijt van later. Ze komen allemaal regelmatig in handen en Jeroen kan ze allemaal zo in het land een halster omdoen zonder dat hij ze eerst een halstertouw om moet leggen. Ze steken hun neus er bij wijze van spreken zo in, zo graag willen ze. En als de eigenaren komen gaan ze mee uit wandelen, worden ze vastgezet en geknipt en geborsteld. Je bent dan met wat meer mensen en kunt elkaar helpen om er eentje uit te halen.
Bovendien kunnen jullie je vast allemaal nog wel de F-jesdag herinneren die we hier in november hadden. Zie hier de foto's van deze dag http://s260.photobucket.com/albums/ii32 ... 8-11-2009/ en hier filmpjes http://www.youtube.com/watch?v=GfF_247u1NQ en http://www.youtube.com/watch?v=nxsFeuvJ8Ys
Je kunt er over lezen op blz. 12 en 13 van het F-jestopic. Als dat geen opvoedkundige dag was dan weet ik het niet meer.
Sorry, dit moest me even van het hart.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Pasja

Bericht door Pasja » ma 01 feb 2010, 13:45

Het is weer even genieten van de jongens Anita!
Die fotosessie met Jeroen kan zo gebruikt worden voor een training "hoe begeleid ik mijn paarden naar het land"!
En die stallen... vind ze nog steeds errug mooi gemaakt!!
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
Esther

Bericht door Esther » ma 01 feb 2010, 14:48

Voel je niet aangevallen Anita.. Ik zou het ook zo doen hoor, als ze verder gewoon lekker in handen komen.. Daarbij krijg je alleen maar extra geëtter als je ze een voor een gaat doen, de laatste krijgt alleen maar een negatief lesje meelopen mee..

Leuk foto's, ik zie ze zo voor me de stal uit denderen, helemaal blij!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Anne&Wendie
Contacteer:

Bericht door Anne&Wendie » ma 01 feb 2010, 15:02

Zie jou al helemaal voor me, om het hoekje wachtend, fototoestel in aanslag tot de kudde voor bij komt denderen :=
Leuke foto's, is echt genieten om zo'n clubje wildebrassen te zien!
Trees
Hinte
Gipsy
Meis

Mini fjorden power *o/*

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Plaats reactie