Waar uit drenthe? en waar in overijsel?pluk schreef:Ik kom uit Drenthe, Pluk staat op dit moment nog in Overijssel maar als alles goed gaat komt zij binnenkort ook deze kant op.Viv schreef:Heeej nog een C, welkom hier!! Welke provincie kom je weg? Altijd leuk om te weten.
Ik ben Viv, en ben de "moeder" van Cadiz die inmiddels al goed zn best doet ohz en voor de wagen.
even voorstellen
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Re: even voorstellen
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
Welkom Esme! Ik ben Anouska, 29jaar, en in het bezit van de 4 jarige ruin Bjørn (Orsta x Havstad).
Veel plezier hier.
Veel plezier hier.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Ga je ook naar de bere gezellige stal van J&J in Balloo?pluk schreef:Ik kom uit Drenthe, Pluk staat op dit moment nog in Overijssel maar als alles goed gaat komt zij binnenkort ook deze kant op.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

jaAnita45 schreef:Ga je ook naar de bere gezellige stal van J&J in Balloo?pluk schreef:Ik kom uit Drenthe, Pluk staat op dit moment nog in Overijssel maar als alles goed gaat komt zij binnenkort ook deze kant op.

Hoi, welkom op dit gezellige forum.
Ik zal mij ook even kort voorstellen.
Ik ben Mirjam en woon samen met man en kinderen in Anderen (woon je vlak bij mij?). Wij hebben nu weer 3 Fjorden: Mibora v Vedor, Zoysia, v Toddy en Erica v Sebastian (zal nog even foto's van haar sturen, we hebben haar 3 dagen nog maar). Verder hebben we ook nog Friezen (mijn man zijn afdeling) en gangenpaarden (IJslanders en grotere gangenpaarden kruizingen, mijn afdeling) en mijn dochter heeft een New Forester. Verder staat mijn vader zijn Fjord Opuntia v Torson hier ook.
Wanneer komt je paard naar Baloo toe? Dan staat je paard echt vlak bij mij!
Mirjam
Ik zal mij ook even kort voorstellen.
Ik ben Mirjam en woon samen met man en kinderen in Anderen (woon je vlak bij mij?). Wij hebben nu weer 3 Fjorden: Mibora v Vedor, Zoysia, v Toddy en Erica v Sebastian (zal nog even foto's van haar sturen, we hebben haar 3 dagen nog maar). Verder hebben we ook nog Friezen (mijn man zijn afdeling) en gangenpaarden (IJslanders en grotere gangenpaarden kruizingen, mijn afdeling) en mijn dochter heeft een New Forester. Verder staat mijn vader zijn Fjord Opuntia v Torson hier ook.
Wanneer komt je paard naar Baloo toe? Dan staat je paard echt vlak bij mij!
Mirjam
- kristelhans
Nou jaaa, ga je je fjord in Balloo stallen?? wat leuk! Ik heb Beer bij Jan en José gekocht en kom er nog wel af en toe! Lijkt me leuk om die van jou een keer live te zien (als je gesetteld bent enzo).