SuperEachann in Lisse!!
Re: SuperEachann in Lisse!!
Echt super zeg, gefeliciteerd met Eachann 

Ereplaatsje voor

- pjotr_nientje
- Contacteer:
Gefeliciteerd met Eachann!!!
Wat goed zeg van die kleine jongen!
Wat goed zeg van die kleine jongen!
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
zo he dat is even een opsteker voor jullie, van harte gefeliciteerd Esther en Daphne 

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Wat een superresultaat van Eachann, hij viel dus duidelijk in de smaak! En Ewald, ach.... ik vind het leuk als zo'n jonkie een mooi resultaat haalt, maar ken er ook zoveel die als veulen weinig waard waren en later de prijzen haalden dus zijn tijd komt vast ook nog wel!
Gefeliciteerd Daphne en ook Esther hoor. Toch leuk als je fokporduct het goed doet. Ben je de spannende keuringsdag goed doorgekomen Daphne zonder al te veel misselijkheid?
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Super van Eachann! Gefeliciteerd 

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Het enthousiasme spetterd van het scherm af Esther, en terecht!
Beide van harte gefeliciteerd!
Beide van harte gefeliciteerd!
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Esther wat een ontzettend leuk verhaal, precies zoals alles is gegaan
!!
Wat waren het 2 hele grote kanjers..zo braaf gewoon nergens van op kijken echt helemaal geweldig
en ja Eachann wow dat was echt helemaal te gek gewoon even reserve kampioen worden van de ruinen
Het was een super leuke dag

Wat waren het 2 hele grote kanjers..zo braaf gewoon nergens van op kijken echt helemaal geweldig

en ja Eachann wow dat was echt helemaal te gek gewoon even reserve kampioen worden van de ruinen

Het was een super leuke dag

Laatst gewijzigd door vonnie21 op zo 16 aug 2009, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Annemarie@ Ja, het gaat sinds donderdagavond een stuk beter. Zaterdag was toevallig mijn eertste beste dag, en vandaag weer!! Als dat zo blijft ben ik zooooooo blij!!
Ik ben nog wel misselijk, maar dat is te handelen.. Alleen sochtends overgeven kan ik goed mee leven, ipv de hele dag en nacht door.
Ik heb sinds donderdag de tip gekregen van mijn schoonmoeder, zei heeft het weer via haar accupuncturiste.
Ik moet de melk en melk producten laten staan, of het hier mee te maken heeft, geen idee. Maar ik blijf er even mee stoppen.. Want ik voel met beter.
Het schijnt dat de eiwitten in melk je HCG hormoon (zwangerschapshormoon) onhoogkrikken, dat waar ik dus zo'n last van heb.
Ik moet wel opletten dat ik voldoende eiwitten binnen krijg, ze noemde eieren en noten, die ik dan moest gaan eten.
Ik ben nog wel misselijk, maar dat is te handelen.. Alleen sochtends overgeven kan ik goed mee leven, ipv de hele dag en nacht door.
Ik heb sinds donderdag de tip gekregen van mijn schoonmoeder, zei heeft het weer via haar accupuncturiste.
Ik moet de melk en melk producten laten staan, of het hier mee te maken heeft, geen idee. Maar ik blijf er even mee stoppen.. Want ik voel met beter.
Het schijnt dat de eiwitten in melk je HCG hormoon (zwangerschapshormoon) onhoogkrikken, dat waar ik dus zo'n last van heb.
Ik moet wel opletten dat ik voldoende eiwitten binnen krijg, ze noemde eieren en noten, die ik dan moest gaan eten.
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
Daphne, Esther, Nico en de rest: Gefeliciteerd.
Ondanks dat hij geen megagrote is, hoeft ook niet, is hij toch echt een correct ding. Was ie als veulen al...en dat is geen steek veranderd
Ondanks dat hij geen megagrote is, hoeft ook niet, is hij toch echt een correct ding. Was ie als veulen al...en dat is geen steek veranderd

Geluk is de vrucht van intens werk
gefeliciteerd ook met de behaalde resultaten
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Daphne en Esther van harte gefeliciteerd. Wat een geweldige dag hebben jullie gehad. Kan me voorstellen dat jullie apetrots zijn op de mannen!
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
Heb weer kippenvel, dat had ik zaterdag ook, maar na dit verslag weer zeg! Eachann is echt mijn favorietje van die dag!
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
#fulltimedreamchaser + M2+6
Lekker resultaat voor een jaarling!! Gefeliciteerd Esther en Daphne! Geniet nog een beetje van de roes!