Gra kleurig veulen?

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Vera

Re: Gra kleurig veulen?

Bericht door Vera » wo 17 jun 2009, 07:58

ik heb de foto's van Dewi toen ze klein was net nog even gezien, maar die was meer gra-kleurig dan dit vuelen.
Ik vrees dan ook dat deze niet gra word (Dewi is overigens ook gewoon isabel geworden)
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
yvette

Re: Gra kleurig veulen?

Bericht door yvette » wo 17 jun 2009, 08:12

leoensuzanne schreef:
yvette schreef:ik denk dat dit typisch een geval is van 'de wens is de vader van de gedachte', maar wie weet...even afwachten nog...
Jammer dat je deze reactie plaatst. Ik voel me zo niet zo serieus genomen. Ik stel niet voor niets de vraag. En natuurlijk weet ik wel dat de kans klein is, dat hij gra is. Het maakt me niet uit welke kleur het is, maar dit zijn dingen die ons wél opvielen. Dus waarom zou ik niet anderen vragen die wel een gra hebben gehad of er dingen bij hen opvielen?
Tuurlijk is het afwachten wat het wordt, wij gaan er ook niet vanuit dat het een gra zal zijn, maar you never know.
Dat jij je niet serieus genomen voelt, is denk ik toch iets wat bij jezelf ligt. Het is nou eenmaal zo dat we zelf graag zien wat we willen zien. Daar is niets mis mee, is heel menselijk.
Je kan de vraag stellen, maar niemand hier zal je een antwoord met zekerheid kunnen geven, iedere mening hier is er een, wie het weet mag het zeggen...dat is wat ik met mijn reactie bedoel. Persoonlijk zie ik er niets gra's in, maar ze kunnen je verrassen natuurlijk.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Plaats reactie