fotoshoot Hypofocus van mn Fjordenveulentje...

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Pamba
Contacteer:

Re: fotoshoot Hypofocus van mn Fjordenveulentje...

Bericht door Pamba » vr 23 jan 2009, 16:21

Wat een schatje! :)
Prachtige foto's maakt Femke.
chunkymonkey

Bericht door chunkymonkey » vr 30 jan 2009, 08:35

hypofocus schreef:Het was eigenlijk niet de bedoeling om deze plaatjes te plaatsen. Maar daar hebben we 't op bokt al over gehad. ;)

Even voor de duidelijkheid naar anderen; de kwaliteit is wat minder als jullie van me gewend zijn.
Ik kwam die dag eigenlijk voor de andere pony van de Topic Starter, maar 'k heb ook even snel wat snapshots genomen van het veulentje.
Ja klopt...sorry Femke!
Maar heb het bokt al in orde gemaakt...
Ik heb hier nog geen antwoord ontvangen.

Even ter info : De kwaliteit van de afgedrukte foto"s , die overigens in het groot aan mn muur hangen, is gewoonweg fantastisch *o/* !! Dus verkijk je dus niet op de kwaliteit van deze foto's. ( die ik overigens ook super vind!)
Nathalie1985 schreef:Welkom op FW, super dat je hier nu ook actief bent :) Veel plezier hier!
Mij ken je al als Lieken_1985 van op Netlog!

Groetjes
Thanks!! Vond het wel een leuk forum lijken, dus heb me maar n account gemaakt :D
Nathalie1985
Contacteer:

Bericht door Nathalie1985 » vr 30 jan 2009, 19:11

chunkymonkey schreef:
hypofocus schreef:Het was eigenlijk niet de bedoeling om deze plaatjes te plaatsen. Maar daar hebben we 't op bokt al over gehad. ;)

Even voor de duidelijkheid naar anderen; de kwaliteit is wat minder als jullie van me gewend zijn.
Ik kwam die dag eigenlijk voor de andere pony van de Topic Starter, maar 'k heb ook even snel wat snapshots genomen van het veulentje.
Ja klopt...sorry Femke!
Maar heb het bokt al in orde gemaakt...
Ik heb hier nog geen antwoord ontvangen.

Even ter info : De kwaliteit van de afgedrukte foto"s , die overigens in het groot aan mn muur hangen, is gewoonweg fantastisch *o/* !! Dus verkijk je dus niet op de kwaliteit van deze foto's. ( die ik overigens ook super vind!)
Nathalie1985 schreef:Welkom op FW, super dat je hier nu ook actief bent :) Veel plezier hier!
Mij ken je al als Lieken_1985 van op Netlog!

Groetjes
Thanks!! Vond het wel een leuk forum lijken, dus heb me maar n account gemaakt :D
Het is ook eenleuk forum :P
A Fjord Will Take You Anywhere :))
Plaats reactie