Jubileum 2010!!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Carolinef
Contacteer:

Bericht door Carolinef » vr 09 jan 2009, 13:07

ligt eraan wat je r voor krijgt
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
janna
Contacteer:

Bericht door janna » vr 09 jan 2009, 13:24

zou wel jammer zijn als het niet in 2010 doorging. Heb d'r wel zin in.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)

Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Claudje

Bericht door Claudje » vr 09 jan 2009, 13:35

Als het door zou gaan, ga ik er uiteraard heen :j Denk dat wij wel weer wat willen doen als showteam (ook al bestaan we op dit moment niet echt meer :=)
:L Caylinn Mae (Stedjeblakken x Sebastian) :L

Afbeelding

Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) en Marga (v. Sebastian) :+:
Charret

Bericht door Charret » vr 09 jan 2009, 14:27

Er is toch ook zo'n video van gemaakt destijds?
Ik heb ooit eens 1 shot gezien van Janine die haar tanden stond te poetsen in haar pyjama :P
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Evaliensvenna
Contacteer:

Bericht door Evaliensvenna » vr 09 jan 2009, 14:37

Ik heb niet zulke geweldige herhinderingen aan dat jubileum! Wat een noodweer was het! Net toen ik dat behendigheidsparcoursje wou afleggen brak de hel los, wat een onweer was dat!
Heb ik nog met Svenna een uurtje in het kraampje van de BIT gestaan.

En mijn heen en terugreis waren niet echt plesant met meneer Kikkert, wat sommige hier onder ons wel weten.

Ik zou graag komen maar dan houd ik me aanbevolen voor een aardig iemand met een leeg plekje in de trailer O:)
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
Jilly

Bericht door Jilly » vr 09 jan 2009, 14:43

Het weer was idd niet fijn. Ik kon mijn laarzen echt uitkappen na afloop van de rit...
Maar verder vond ik het helemaal super! :))
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
nobbygaard

Bericht door nobbygaard » vr 09 jan 2009, 14:47

Wanneer er voor Zuid-Holland een goede chef de equippe is gekozen, wil ik mij wel weer beschikbaar stellen :D .
Hoop alleen ook dat het dan wel beter weer is als het vorig jubileum. Wat een drama was dat zeg.
En ook bij thuiskomst hoop ik dat mijn situatie anders is dan toen, maar dat was een privekwestie die al op gelost is. ;)
Sjolvir

Bericht door Sjolvir » vr 09 jan 2009, 15:19

Was wel fantastisch in 2005!
Maar ik begreep toen ook dat het wegens de centjes misschien niet meer in die vorm zou plaatsvinden?
In alle opzichten inclusief het weer, ahum.

Duur, zal vast wel, zeker als zoals toen ook nog eens je hele terein aan gort gereden wordt omdat
het een grote eendenvijver is geworden.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
yvette

Bericht door yvette » vr 09 jan 2009, 15:24

Evaliensvenna schreef:Ik heb niet zulke geweldige herhinderingen aan dat jubileum! Wat een noodweer was het! Net toen ik dat behendigheidsparcoursje wou afleggen brak de hel los, wat een onweer was dat!
Anders wij wel. Het viertal van Noord-Holland (Sandrien met Vera, Kelly met Taco, Annemarie met Muis en ik met Iza) waren net aan het losrijden toen het noodweer losbarstte. Door de trage reactie van de organisatie hebben we erg lang in de regen moeten wachten totdat duidelijk werd dat de jury ermee stopte.
Toen we eenmaal zeiknat in de binnebak stonden, had ik een (toen 3 maanden drachtige) merrie met koorts en koliek, Vera was ook niet in orde en al onze spullen waren doorweekt. We zijn diezelfde avond nog naar huis gegaan. Achteraf hadden we de volgende dag ons viertal nog mogen rijden, maar niemand had erbij nagedacht hoe we dan onze spullen weer schoon en droog hadden moeten krijgen.
Gelukkig is het met de paarden (en mijn kleine ongeboren Cosimo) goed afgelopen.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Viv

Bericht door Viv » vr 09 jan 2009, 16:53

nobbygaard schreef:Wanneer er voor Zuid-Holland een goede chef de equippe is gekozen, wil ik mij wel weer beschikbaar stellen :D .
Ilona had zich toch al aangeboden destijds? Dan doe ik ook weer mee nl (heb ook beetje wrange nasmaak maar desalnitemin wel weer zin in een 2010 editie :D)
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Viv

Bericht door Viv » vr 09 jan 2009, 16:57

fjordido schreef:nou ik denk dat ze makkelijk deelnemers geld aan iedereen kunnen vragen. ik zou het niet gek vinden om dat neer te moeten tellen, jullie wel?
Nee hoor voor die ene keer in de 5 jaar vind ik dat prima. Bedoel neem zo'n lange afstandswedstrijd, dat kost bij de endurance ook 25€ combinatie.
En het hoeft wat mij betreft ook niet elke 5 jaar nog groter, gezelligheid lijkt me veel belangrijker dan de nationale pers halen. ;)
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Lisa

Bericht door Lisa » vr 09 jan 2009, 18:14

Ik hoop toch zeker wel dat het doorgaat (heb mn kostuum bijna bij elkaar, janna weet al wat alinde en ik worden!! hihi).

Vond het in 2005 erug leuk!! Ons meerkamp team haha. Vooral de kur op muziek was erug geod hihihihi!!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!

5 mei 2011 geboren: Hjala!!

Alinde... bedankt voor alles meissie!
Amber_

Bericht door Amber_ » vr 09 jan 2009, 18:21

Maar hoe kom je nou dan in contact met groepjes om iets te doen dan :P?
Of moet je zelf allerlei dingen organiseren zeg maar :D?
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
yvette

Bericht door yvette » vr 09 jan 2009, 18:27

Amber_ schreef:Maar hoe kom je nou dan in contact met groepjes om iets te doen dan :P?
Of moet je zelf allerlei dingen organiseren zeg maar :D?
Veel gaat uit van je gewest. Als je naar de jaarvergaderingen van je gewest gaat, dan kom je snel te weten wat er allemaal mogelijk is.
Verder zijn er een aantal dingen waar je je individueel voor kan inschrijven (lange afstand, concours d'elegance, etc.)
Komt als het doorgaat allemaal in het boekje te staan ook.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » vr 09 jan 2009, 19:38

De lange afstandswedstrijd was erg leuk. Alleen voor ons geen wedstrijd. Wij wilden gewoon mee voor de mooie rit op de Veluwe. We zijn om 12 uur vertrokken en gaven al aan dat we over zo'n uurtje of 5 terug zouden zijn. Ze keken ons een beetje vreemd aan.... Maar we kwamen om 17.30 uur terug. Echt op ons dooie akkertje gedaan. Daarom was ik eigenlijk blij dat we met dat noodweer niet op de Veluwe zaten. Brrr en zeker niet met dat onweer toen.
Het ligt eraan of we weer mee moeten(nou ja, mogen) doen met de keurgroep, anders wil ik mss ook wel op een paardje meerijden.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Anna_Dani

Bericht door Anna_Dani » za 10 jan 2009, 08:29

Ik vind het ook geen slecht idee om ervoor te betalen. Als dat de reden is van het niet door laten gaan van het 55 jarig jubileum zou dat zonder zijn natuurlijk. Wij zijn ook geweest in 2005 en inderdaad, het weer was niet echt lekker. Onze tent stond ook nog eens in een verlaging, waardoor hij helemaal was onder gelopen. Maar het feestje 's avonds in de tent was helemaal super. Althans, dat vonden wij (Noord Holland) wel haha!
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
Janine
Moderator
Contacteer:

Re: Jubileum 2010!!

Bericht door Janine » ma 16 feb 2009, 14:44

Ik zou het wel leuk vinden als het in 2010 weer georganiseerd wordt :j
Ik ga waarschijnlijk weer mee doen met Concour d'Elegance en ik wil ook mee doen met de lange afstandsrit :j
Als we nog 6 jaar moeten wachten.... nou dan is Rian bejaard :P
rocky&moby

Bericht door rocky&moby » ma 16 feb 2009, 14:51

nou ik wil wel weer mee doen met het concour d elegance dat was voor ons wel een succes! wij wonnen toen samen met janine en rian.

heb nog wel een crea idee!
lijkt me nu leuk alle dagen te komen helaas ging dat toen niet in combi met me werk.
Naisven
Moderator

Bericht door Naisven » ma 16 feb 2009, 16:06

Arme Nais heeft nog een trauma van het bootje van de concours d'elegance ;) maar ik zou het niet erg vinden als ze het pas weer bij 60 jaar zouden doen hoor, geeft ze wat extra tijd om alles super te organiseren!
Lisa

Bericht door Lisa » ma 16 feb 2009, 16:53

Nou ik heb eigenlijk weer heeel veel zin om in 2010 jubileum!! Weet je hoe ontzettend leuk het was!! Misschien weer meerkamp groepje? (annabel, janna, nicole, julie ofzo??) of lange afstand rit. Vond het wel erg leuk meerkamp!! En natuurlijk de verkleedpartij, tsjah kostuum is deels al bij elkaar!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!

5 mei 2011 geboren: Hjala!!

Alinde... bedankt voor alles meissie!
Plaats reactie