Jammer van je diploma's, maar als je zelf tevreden bent is het goed toch.
Dagje Wijk: M2 dressuur, keuring, bestgaand en L springen
Tsja...die 1ste hindernis in het parcours, vertel mij wat 
Daar waren wij ook op gezakt toen, is ook idd een rot hindernis.
Jammer van je M2 diploma, gelukkig heb je zelf voor je gevoel wel lekker gereden
En gefeliciteerd met je 1ste plaats met bestgaand!
Daar waren wij ook op gezakt toen, is ook idd een rot hindernis.
Jammer van je M2 diploma, gelukkig heb je zelf voor je gevoel wel lekker gereden
En gefeliciteerd met je 1ste plaats met bestgaand!
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Vond Saar wel lekker lopen in de ring met het keuren!!
Kan me opmerking van het hoofd wel voorstellen, ze heeft best een groot hoofd en niet genoeg pluk om het te verdoezelen..
Het rijden was echt tussen jullie en Ellen met Tim.. Maar super gedaan!!
Het springen ging dus toch ook wel goed, jammer van die eerste..
Kan me opmerking van het hoofd wel voorstellen, ze heeft best een groot hoofd en niet genoeg pluk om het te verdoezelen..
Het rijden was echt tussen jullie en Ellen met Tim.. Maar super gedaan!!
Het springen ging dus toch ook wel goed, jammer van die eerste..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik heb ook zo'n ervaring met L-springen. Alleen dat was bij hindernis 2... 3x weigering dus gezakt. Daarna mocht ik het parcours afmaken en sprong ze alles foutloos.
Nou ja, je weet dat ze het kan en voor je doet, dat is het belangrijkste. Er komt wel weer een ander moment voor een diploma.
Nou ja, je weet dat ze het kan en voor je doet, dat is het belangrijkste. Er komt wel weer een ander moment voor een diploma.
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.