Fjordy, aangesterkt. Goed nu?
Hij ziet er prima uit Amber. Zeker voor het doel waar jij hem voor gebruikt, springen en crossen zou ik hem geen gram vetter laten worden.
Kijk maar naar de foto's die ik van onze Yanneke bij pics plaza heb gezet. Zij is ook niet mager, zij is afgetraind. Hij mag er als sportpony ook best afgetraind uitzien. Iets meer in de bespiering zou wel mogen, maar das een kwestie van trainen. Wel zorgen dat ie voldoende krachtvoer krijgt om spieren op te bouwen als je hem hard laat werken.
Kijk maar naar de foto's die ik van onze Yanneke bij pics plaza heb gezet. Zij is ook niet mager, zij is afgetraind. Hij mag er als sportpony ook best afgetraind uitzien. Iets meer in de bespiering zou wel mogen, maar das een kwestie van trainen. Wel zorgen dat ie voldoende krachtvoer krijgt om spieren op te bouwen als je hem hard laat werken.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

Ja het eind zeker ? Bij die pluk ? Ik moet er nog is voor gaan zitten hoe ik dat ga knippen, voor de rest zijn ze manen wel goed vind ik, alleen dat laatste stukje dat het weg is.
Je merkt idd echt aan hem wanneer hij wat dikker is, hij springt met minder overtuiging zeg maar
.
, Maar dan denk ik pas rond oktober na de wedstrijden.
Vaak aan de longe, maar nu ook regelmatig paar uur naar buiten.
(En natuurlijk de crosstrainingen/wedstrijden
.)
Blijf ik idd op letten !
Je merkt idd echt aan hem wanneer hij wat dikker is, hij springt met minder overtuiging zeg maar

Ik zorg dat hij iets té vol de winter in gaatOrion1996 schreef:Hij ziet er idd goed uit, maar zelf denk ik dat die nog ietsje voller mag. Ben bang dat je anders komende winter weer precies hetzelfde krijgt.

Ja idd, sinds 3 weken loopt hij nu iedere dag even.Vera schreef:zo die is opgeknapt!
Ik zou hem niet vetter willen zien, vind hem best mooi zo.
Hooguit wat meer gespierd, maar dat kun je erop trainen.
Vaak aan de longe, maar nu ook regelmatig paar uur naar buiten.
(En natuurlijk de crosstrainingen/wedstrijden

Als hij hard heeft getraind, of flinke wedstrijd heeft gehad krijgt hij dag er voor en die dag wat extra brok. Zodat hij op hetzelfde blijft zeg maar !Krista schreef:Hij ziet er prima uit Amber. Zeker voor het doel waar jij hem voor gebruikt, springen en crossen zou ik hem geen gram vetter laten worden.

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
@Kelly: Bedoelde echt die deuken in zn lichaam. Maar ene is dus een vlek. (als dat echt een deuk was, dan is het verstandig goed naar het zadel te kijken, dat niet daar de huidcellen afsterven door beklemming...deuken bij de schoft horen niet)
Die andere even goed zitten kijken, bij zn hals, maar hij mist bovenhalsspier (kap)...kwestie van trainen dus.
Die andere even goed zitten kijken, bij zn hals, maar hij mist bovenhalsspier (kap)...kwestie van trainen dus.
Geluk is de vrucht van intens werk
Zo, die ziet er een stuk beter uit.
Fjordy is een sportieve fjord die daar hoeft niet zoveel vet op
.
Het knippen van de boog mag beter, de boog mag niet eindigen voor de pluk maar pas aan het eind van de pluk.
De hooi en gras kwaliteit is idd erg belangrijk let op op terugval.
Soms is dat moeilijk om zelf te zien, ik laat meestal de smit meekijken [of ze niet te vet worden
].
Fjordy is een sportieve fjord die daar hoeft niet zoveel vet op

Het knippen van de boog mag beter, de boog mag niet eindigen voor de pluk maar pas aan het eind van de pluk.
De hooi en gras kwaliteit is idd erg belangrijk let op op terugval.
Soms is dat moeilijk om zelf te zien, ik laat meestal de smit meekijken [of ze niet te vet worden

Ikaro eerste plaats hengstveulens en reserve veulenkampioen Barendrecht 2012
Davina dagkampioen Vrouwenpolder 2012 met 39 punten
Davina dagkampioen Vrouwenpolder 2012 met 39 punten