muesli
Ik geef ook niet veel hoor. Maar die van mij doen ook niet veel. Diëgo en Marga krijgen samen nog geen volle maatschep biks gemengd met kruidenmuesli (beide van Subli). Ik heb een poos Pavo gevoerd, natures best, maar ben nu toch weer op Subli overgegaan omdat die de helft goedkoper is en die beviel me ook altijd goed. Alleen kwam de leverancier hier niet meer voor dat beetje, toen Jackie er nog was had ik véél meer voer nodig en kwam hij om de 4 week een grote hoeveelhied brengen.
Ik heb nu trouwens wel de neiging om Diëgo meer te gaan geven, hij wordt zó mager. Maar dan wordt hij straks weer hoefbevangen, dus geen goed idee. Hij krijgt nu ernorm veel hooi, hij is echt hongerig.
Ik merk nooit verschil of ze nu iets met of zonder haver krijgen, maar daar is de hoeveelheid die ik voer waarschijnlijk te klein voor. En ze lopen hier de hele dag buiten, dus kunnen zat hun energie kwijt.
Ik heb nu trouwens wel de neiging om Diëgo meer te gaan geven, hij wordt zó mager. Maar dan wordt hij straks weer hoefbevangen, dus geen goed idee. Hij krijgt nu ernorm veel hooi, hij is echt hongerig.
Ik merk nooit verschil of ze nu iets met of zonder haver krijgen, maar daar is de hoeveelheid die ik voer waarschijnlijk te klein voor. En ze lopen hier de hele dag buiten, dus kunnen zat hun energie kwijt.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Bedoel je echt een halve kilo muesli of een halve maatschep? Want muesli weegt niks, dus een halve schep is lang geen halve kilo.Tamara schreef:dus een hakve kg brok en een halve kg muesli kan best als ik het zo lees?
Het lijkt mij niet overdreven veel hoor. Je merkt gauw genoeg hoe het gaat toch?
Baranna 13-5-2006
- Thessa Keizer
Ik geef die van ons beide een halve kilo pavo natures best meusli naast de prestatiebrok die ze al krijgen.
Aike krijgt 3x een 1/4 maatschep en Blaze 3x een 1/2 van die brok.
Verder natuurlijk 2x dgs kuil en/of hooi.
Groetjes Thessa en Aike
Aike krijgt 3x een 1/4 maatschep en Blaze 3x een 1/2 van die brok.
Verder natuurlijk 2x dgs kuil en/of hooi.
Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!