Odin helemaal geschoren
heb jij nu dat stukje bij de schoft de manen daar weggeschoren? voor het zadel? en voor de deken? doen meerdere dat hier? de mijne wordt binnenkort geschoren (volgende week) en scheer ik ook waarschijnlijk zo'n stukje weg, dan gaat de deken niet liggen schuren op de schoft met de manen en het zadel...
Nee dat hebben we niet weggeschoren, dat is gewoon plat gaan liggen door die deken.Zelke schreef:heb jij nu dat stukje bij de schoft de manen daar weggeschoren? voor het zadel? en voor de deken? doen meerdere dat hier? de mijne wordt binnenkort geschoren (volgende week) en scheer ik ook waarschijnlijk zo'n stukje weg, dan gaat de deken niet liggen schuren op de schoft met de manen en het zadel...
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Hij vond het altijd maar een gedoe met dekens.
Volgens mij dacht hij dan dat je elke keer een deken erop moest leggen als ie buiten stond en als ie binnen stond weer een andere deken om moest.
Maar ik heb hem overtuigd dat de deken er gewoon altijd op blijft liggen, je hoeft niks te verwisselen.
Misschien als het heeeel koud wordt nog een onderdeken, maar die blijft er ook gewoon dag en nacht op liggen. Plus dat helemaal kaal natuurlijk veel mooier is als half kaal
En toen wilde hij het dit jaar toch gaan proberen
Volgens mij dacht hij dan dat je elke keer een deken erop moest leggen als ie buiten stond en als ie binnen stond weer een andere deken om moest.
Maar ik heb hem overtuigd dat de deken er gewoon altijd op blijft liggen, je hoeft niks te verwisselen.
Misschien als het heeeel koud wordt nog een onderdeken, maar die blijft er ook gewoon dag en nacht op liggen. Plus dat helemaal kaal natuurlijk veel mooier is als half kaal

En toen wilde hij het dit jaar toch gaan proberen

Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com!