kunnen jullie ze ook weleens wurgen? :(
Soms kan ik ze wurgen, maar bijna nooit. Nisko heb ik wel eens bijna verwurgd als ze weer eens als een ezel voor de trailer bleef staan. Maar dat is dan ook het enige echt irritante trekje van haar. Verder is ze een superpaardje. Anka heeft het nog niet zo bont gemaakt, hoewel het niet geinig is als ze mij niet wil laten opstappen
.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Meestal heb ik Raya buiten gewoon los staan met het om doen, dan luisterd ze wel en blijft ze ook wel staan. Maar als ik met haar naar binnen loop en haar aan haar stal wil vastknopen dramt ze me gewoon door de stal in. Voordat ik haar nog vastgeknoopt heb. (mevrouw hangt dan ook meteen in de voerbak)Ziggy schreef: Ja dat kan ik me goed voorstellen, ik zet Vera vast met het omdoen van de Burka. Ik haal het halstertouw even door de opening, dan kan ze er niet tussenuit knijpen
Als ik haar vast heb staan is er niets aan de hand dan staat ze er als een schaapje bij. Maar net dat moment dat ik haar voor haar stal stil wil zetten. Dat moment zet ze die hals erop en kan ik het wel vergeten...
(dan heb ik echt wurgneigingen.)
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
ik had vandaag alleen maar diep medelijden met Vera, gisteren trof ik haar aan met een scheur in de boett deken. Dus die boett mee naar huis genomen om te repareren, kom ik vanmiddag in de wei, heeft ze zich behoorlijk aan haar manen geschuurd, maar wat ik het ergste vond was dat ze bij de implant van haar voorpluk een behoorlijke plek had waar ze tot bloedens toe geschuurd hadBella schreef:Had er vandaag nog een2 jarige die niet geleverd was met rem. *argh*

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd